آنها مقایسه درآمدهای CPA را با اینها ساخته شده با بازار مرشد دبی
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 50
  • بازديد ديروز : 41
  • آي پي امروز : 23
  • آي پي ديروز : 25
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 421
  • بازدید ماه : 2,777
  • بازدید سال : 15,849
  • كل بازديدها : 49,886
  • ای پی شما : 3.17.74.253
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 162
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 10 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین

در این پارک تفریحی، انواع مختلفی از بازیهای کامپیوتری وجود دارند که توجه و علاقه هر فردی با هر سنی را جلب میکنند. علاوه بر اینکه ورود به دهکده مستلزم خرید بلیط است، برای هر یک از بازیهای آن نیز باید مبلغ جداگانهای بپردازید. البته این همه چیز نیست، زیرا نمایشهای زنده و ورود به تئاتر کودکان نیز شامل خواهد شد. از جاذبههای این غرفهها میتوان به نمایشهای فرهنگی اشاره کرد. از نمایشهای دیدنی و سواریهای هیجانانگیز گرفته تا غذاهای لذیذ و تجربههای استثنایی خرید، این مقصد برای بازدیدکنندگان در هر سنی جاذبهای دارد. در محوطهی این دهکده یک استیج شگفت انگیز قرار دارد که جنگهای شادی شبانه در آن برگذار میشود و میتواند هر بیننده با هر ردهی سنی را به خود جذب کند. ساحل جی بی آر دبی برای هر گردشگری ضروری است. موزه آینده دبی که به موزه زمان دبی و انگشتر دبی نیز معروف است جز جدیدترین موزه ها و مکان های دیدنی شهر دبی محسوب می شود. واحد پول این شهر از کشور امارات تبعیت میکند و واحد آن درهم امارات است. پروازهای هواپیمایی امارات و هواپیمایی کانتاس از این ترمینال انجام میشوند. 9-با هواپیمایی تابان هم از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و فرودگاه اصفهان میتوان به مقصد دبی پرواز نمود.

موزه آینده دبی #shorts از کاشی کاری های سنتی ترکیه هم استفاده شده که نماد خوبی برای این کشور است. ساعت کاری موزه اینده دبی به این صورت است که شما از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ و نیم شب می توانید به خرید بلیط موزه اقدام کنید ولی موزه تا ساعت ۹ و نیم شب باز است. اسکای دایوینگ یکی از تفریحات هیجان انگیز دبی است. حال شما می توانید با قدم زدن در میان کوچه و خیابان های باستانی شگفت انگیز در میان انواع آبزیان و ماهی های زیبا ، آتلانتیس را احساس کنید. وجود با وجود درختان سرسبز، حوض ماهی و تعداد زیادی نیمکت برای نشستن می توانید در حالی که منتظر پروازتان هستید، در این باغ استراحت هم بکنید. شهر زیبای دبی، هر ساله میزبان تعداد زیادی از انواع مسافران و گردشگران از سراسر جهان است. پوشیدن لباسهای بلند و پوشاندن موی سر برای بانوان الزامی است. دراگون مارت شامل لباسهای مد روز برای همه نسلها و در اندازههای مختلف است. هدف هر دو فرودگاه دبی و فرودگاه آل مکتوم افزایش ظرفیت مسافر به 120 میلیون مسافر تا سال 2025 است. برای هر سه ترمینال فرودگاه دبی، اتوبوسهایی در نظر گرفته شده است. قایقهای تفریحی جذابی در یک کانال آبی در محوطه این مجموعه در مسیری تماشایی در حال حرکت است. می باشد. مربیان مجرب در این مجموعه تفریحی حضور دارند که نحوه انجام ورزش ها را آموزش می دهند. این امر بسیاری را به جستجوی مکانهای مسکن مقرون به صرفه سوق می دهد. برای رزرو تور دبی با بهترین قیمت، کافی است پس از جستجوی مقصد و تاریخ سفر خود در فهرست تورهای دبی که به شما نمایش داده میشود، هتل دلخواه خود را انتخاب کرده تا به مرحله بعد هدایت شوید.

مربوط به منطقه ی خاورمیانه و جنوب اسیا است. قسمتMumbai Express مربوط به یکی از سکانس های اصلی فیلم هندی بوده و مربوط به قطار است، در اینجا در قطار معروف بمبئی، رقص ها و موسیقی های قدیمی و جدید فیلم ها بازسازی شده اند. همچنین، یک سرویس پارکینگ جدید در جلوی دروازه شادی وجود دارد و هزینه آن 150 درهم است. نکتهای که به هنگام بازی در این مرکز تفریحی ممکن است به آن پی نبرید، این است که وقتی از بالا به پارک آبی آکوافان نگاه کنید در مییابید که این مرکز تفریحی به شکل کلمه «Dubai» طراحی شده است. این شهربازی از فانتزیترین مراکز تفریحی دبی است. غرفه بحرین دارای محصولاتی مانند پوشاک و شیرینیهای بی نظیر از این منطقه است. محصولاتی که این غرفه برای فروش ارائه میدهد از سوغات معروف شهرهای آن مانند انواع خشکبار، زعفران، پشمک، فالوده بستنی و انواع فرشهای ایرانی دست بافت میباشد. این غرفه میراث، معماری و سبک زندگی قدیم امارات را به نمایش میگذارد و محصولاتی که برای فروش در آنجا قرار دارند شامل عطرهای امارتی با کیفیت و روغنهای معطر معروف میباشند. جالب است بدانید کشورهای سراسر جهان در دهکده ای کوچک در اطراف دبی غرفه هایی به شکل بناهای مشهور و بنام از کشورشان به پا کرده اند و در آنجا به فروش و نمایش انواع سوغاتی ها ، خوراکی های خاص کشورشان ، البسه و صنایع دستی سنتی خود را به نمایش گذاشته اند که باعث شده است جزو برترین مناطق گردشگری دبی در کشور امارات متحده عربی بشمار برود .

اگر شما هم جزو این افراد هستید، پس حتما از قبل سفر یک برنامهریزی دقیق داشته باشید تا هیچچیز از دستتان نرود. پارک آبی لاگونا جزو تفریحات دبی در تابستان محسوب نمیشود، ولی یکی از ارزان ترین پارکهایی است که در این منطقه قرار دارد. ترمینال شماره دو در این فرودگاه، مختص پروازهای منطقهای است و تمامی هواپیماهایی که به منطقه خلیج فارس و مناطق جنوب آسیا پرواز دارند، توسط این ترمینال مدیریت میشوند. این پایانه تمام پروازهای حاشیه خلیج فارس و محدوده جنوب آسیا را تحت پوشش قرار میدهد. در اینجا راهنمای تمدید ویزای توریستی دبی است که تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد آن ارائه می دهد. اين ساحل، اسپورتترین مورد در میان سواحل دبی و مورد علاقه بادبادکبازان است. سواحل اختصاصی نیستند و استفاده از سواحل برای عموم مردم رایگان است. سواحل شبانه جدید که در سال 2023 بهتازگی افتتاح شدهاند، تمام شب باز هستند و ناجیان این ساحل تا نیمهشب در ساحل حضور دارند. یکی از جاذبههای جدید متعددی که دهکده جهانی دبی با بازگشایی آن در 25 اکتبر (پنجشنبه،13 مهر) ارائه میدهد، خانه ترس است که به عنوان ترسناکترین خانه جن زده در این منطقه لقب گرفته است. بیش از 50 غذای جدید به همراه بیش از 200 رستوران، کافه و گزینه غذاهای خیابانی از جمله غذاهای موجود در فروشگاه هستند. طلاهای موجود در این بازار در طیف های رنگی مختلفی چون: سفید، صورتی، زرد و حتی بنفش در معرض تماشا قرار می گیرند. اتوبوس: اتوبوس های ویژه ای برای دهکده جهانی دبی راه اندازی شده است. هتل های با درجه های متفاوت ، مسافرخانه ها و آپارتمان هایی که جوابگوی هر نوع بودجه ای خواهند بود .

البته این پارک درون هتل نیست و در محوطه ی خارجی هتل قرار دارد و به اندازه ای مدرن و عالی است که افراد زیادی برای این که بتوانند راحت باشند برای رفتن به این پارک هتل آتلانیس را هم برای اقامتشان انتخاب می کنند. فرودگاه آل مکتوم همچنین مجهز به مسیرهای اختصاصی برای رفت و آمد تاکسی ها نقلیه است، همچنین این فرودگاه به شرکت های هواپیمایی خارجی اختصاص دارد و کلیه پروازهای داخلی کشور امارات در فرودگاه دبی صورت می گیرد. عیدهای فطر و قربان، از بزرگترین اعیاد شیعیان امارات و دیگر ساکنان مسلمان این کشور است. دبی بزرگترین شهر امارت و ابوظبی پایتخت این کشور کوچک است. بهترین وسیله برای رفت و آمد از فرودگاه دبی، تاکسی است. علاوه بر این در هر سه ترمینال این فرودگاه، اتوبوسهایی در حال تردد هستند که میتوانید از طریق آنها رفت و آمد داشته باشد. فرودگاه بین المللی دبی مانند هر فرودگاه دیگری دارای امکانات ویژه ای برای مسافران است. موزه مروارید اطلاعات گسترده ای در مورد مرواریدها می دهد. برای اطلاعات بیشتر این فرودگاه در تور دبی ، دعوت می کنیم که با ما همراه باشید . در صورتی که مجبورید چندین ساعت در فرودگاه منتظر باشید میتوانید از موزه فرودگاه که در سالن A قرار دارد بازدید نمایید. همچنین در صورتی که کودکی زیر 2 سال دارید، نیازی به تهیه بلیط برای او نیاز نخواهید داشت. در صورتی که تعداد درخواستی بیشتر از ۴ نفر می باشد امکان تهیه ماشین اختصاصی مقدور می باشد. تعداد جمعیت شرکتکننده در این حسینیه حدود یک هزار نفر است. لازم به ذکر است دولت دبی برای هر شب اقامت گردشگران ، مبلغی به عنوان مالیات در نظر می گیرد .

تمامی کالاهای مورد نظر شما مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم خانگی و الکترونیکی در این مرکز خرید به فروش میرسند. بازار طلای دیره به فروش طلای ارزان نسبت به مناطق همسایه خود معروف است و یکی از دلایلی است که مردم به دبی سفر می کنند. دیوتی فری به دلیل نداشتن حق گمرگی، اجناسی با قیمت ارزانتر به نسبت فروشگاههایی که مالیات پرداخت میکنند ارائه میدهد. این پارک ابی نسبت به پارک های ابی دیگر کوچک است اما محیط خانوادگی و دوستانه خوبی دارد ، اگر به دنبال پارکی هستید که با هزینه کمتری به انجا بروید به شما پیشنهاد می کنیم سری به پارک ابی اسپلش پد دبی بزنید این پارک ابی امکاناتی چون سرویس بهداشتی و رستوران دارد، همچنین در این پارک بانوان با هر پوششی که بخواهند می توانند باشند. از تفریحات ابی این پارک ابی می توانیم به موج سواری اشاره کنیم که در این پارک ابی بسیار محبوب است همچنین به جز این تفریحات می توانید استخر مارپیچ، استراحتگاه کنار استخر، محفظه بازی، استخر کودکان، و سایر تفریحات دیگر چون اسکیت WaveOz 180، سقوط آزاد، استراحتگاه پارک آبی لاگونا، رودخانه آرام، مسابقه هیجانی، آب بازی پارک آبی لاگونا، اسپلش پد، مانتا را امتحان کنید. ساعت کاری پارک ابی ایس لند دبی : این مجموعه از ساعت 10 صبح تا 6 عصر باز می باشد. ساعت کاری شهربازی آی ام جی دبی : یکشنبه تا چهارشنبه 12:00-21:00، پنجشنبه تا شنبه 12:00-22:00 البته این ساعت کار ممکن است تغییر کند.

ساعت کاری مجموعه از شنبه تا چهارشنبه : ۴ بعداظهر الی ۱۲ شب می باشد. اما پیشرفت های شگفت انگیز این شهر در همین مدت زمان کوتاه و ساخته شدن چندین مکان توریستی در آن، امروزه در سطح جهان ورق را کاملا به نفع دبی برگردانده و بسیاری از افراد شب ها با آرزوی سفر به این شهر به خواب می روند. این ساحلِ کاملا شناختهشده، امکانات رفاهی بسیاری ازجمله صندلیهای حمام آفتاب، رستورانها و مراکز ورزشهای آبی دارد و امکانات ورزش جت اسکی را برای شما فراهم میکند. وجود کافهها و رستورانها در فضای تاریخی بازار توانسته گردشگران زیادی را به وجد آورد. طراحی فضای سبز و نور پردازی بسیار عالی و حساب شده است. طبیعتا رونق گردشگری و سفر به دبی افزایش تعداد پروازها بهمقصد این شهر را با خود بهدنبال داشته است. بهطوریکه در سال ۲۰۲۲ تعداد بازدیدکنندگان آن به ۹ میلیون نفر و تعداد پاویلیونهای فرهنگی آن به بیش از ۲۷ غرفه که نماینده 78 کشور از سراسر جهان بودند، افزایش یافت. فرودگاهی با بالاترین میانگین تعداد مسافران در هر پرواز! از بهترین قسمت های این پارک می توانیم به سقوط ازاد جمیرا سکیرا اشاره کنیم که بسیار محبوب است و صف شلوغی دارد در بالای این سرسره دو محفظه وجود دارد که با ورود هر یک شمارش معکوس شروع می شود ، این سرسره جذاب 120 مترطول دارد و مسیر سرعتتان به 80 کیلومتر بر ساعت می رسد، اگر به سراغ برج سورج بروید انقدر می چرخید تا در نهایت به داخل یک استخر بزرگ پرتاب بشوید همچنین برای استفاده از این تفریح می توانید سوار تیوپ بشوید و خودتان را وارد این چالش بکنید، از دیگر بازی های پرسرعت و پر هیجان می توانیم به مستر بلسترز نیز همچون ترنی پرپیچوخم اشاره کنیم.

با این حال سفرهای هوایی غالبا مورد علاقه مسافران و به خصوص گردشگران تور دبی است و از این رو فرودگاه دبی شاهراه اصلی ورود به خاک این کشور است. جالب است بدانید، فرودگاه دبی سومین فرودگاه بزرگ جهان محسوب میشود که اصلیترین شاهراه ورود گردشگران به حساب میآید. این غرفه توسط کوههای (ها پ) به جهانیان معرفی شده است. غرفه های مربوط به کشورهای مختلف شامل بناهای گوناگونی از کشورها می باشند. دهکده ی جهانی با بیش از پنج میلیون بازدیدکننده در سال، بهترین هدیه های فرهنگی را در ۳۲ غرفه و سالن عظیم که نماینده ی بیش از ۷۵ کشور با فرهنگ های مختلف است، به ارمغان می آورد. هر یک از این ملیت ها دارای ارزش های خاص خود هستند، در غرفه هایی که به هر ملیت اختصاص داده شده است بخش مهمی از فرهنگ و صنایع دستی آن به نمایش گذاشته شده است. » توصیهای که قبل از بازدید پارک آبی وایلد وادی میشود، این است که بلیط این مجموعه را به صورت آنلاین رزرو کنید تا قیمت کمتری را بپردازید. ترمینال شماره 1 فقط دارای یک سالن می باشد و ترمینال شماره 2 روبروی این ساختمان به صورت مجزا واقع شده است ، ترمینال 3 نیز دارای دو سالن A و B می باشد و شما گردشگران می توانید با سرویس هایی که برای مسافران تعبیه شده 30 دقیقه ای از ترمینال 1 به 3 و 20 دقیقه ای از ترمینال 1 به 2 رفت و آمد کنید و اگر قصد جا به جایی از سالن A و B ترمینال 3 را دارید به راحتی متوانید از پله برقی های طولانی این فرودگاه استفاده نمایید . این نمایش ۱۲۰ دقیقه ای شامل درام، عاشقانه، اکشن و کمدی خواهد بود.

معمولاً قیمت کالاها در این بازار قابل مذاکره است و میتوانید با تبادل نظر با فروشندگان به توافقی رسیده و قیمت را کاهش دهید. این فرودگاه همچنین دارای یک منطقه خرید معاف از مالیات است که مسافران می توانند کالاهای معاف از مالیات از جمله لوازم الکترونیکی، مد و محصولات زیبایی را خریداری کنند. دنیای شگفتانگیزی بدون مرز را در این بخش میتوانید تجربه کنید. کودکان ممکن است با کنترل دامپرها، حفارها و سایر تجهیزات ساختمانی از طریق ماجراجویی حفار هیدرولیک مسئولیت را بر عهده بگیرند و تجربه حفاری واقعی داشته باشند. رزرو کنید. پس از چشیدن طعم ماجراجویی در سرسره ها و دیگر فعالیت های هیجان انگیز، ساحل، مکان خوبی برای استراحت شما خواهد بود. لازم به ذکر است که ترمینال 1 و 3 مستقیما به مترو دبی راه دارند.همچنین ترمینال 1 و 2 از خیلی نظرها به خوبی ترمینال 3 نیستند. این ترمینال مخصوص برخی از ایرلاین های بینالمللی است. چه به دنبال مهمانی های ساحلی پر جنب و جوش باشید و چه به دنبال پناهگاه های منزوی باشید، گنجینه های ساحلی دبی هر خواسته ای را برآورده می کند. اگر علاقمند به این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی هستید، امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب در انتظار شماست. این سرویس همه روزه از ساعت 15:15 تا 23:15 در دسترس خواهد بود. این مقاله همه چیزهایی را که باید قبل از خرید بلیط آتلانتیس آکواونچر خود بدانید را به اشتراک می گذارد. کشور امارات فرودگاه های دیگری هم در شهر دیگر دارد که در مقاله تور امارات توضیحات و اسامی آن هارا بررسی کرده ایم. دیدار از موزه دبی باید در برنامه سفر هرکسی به هنگام بازدید از دبی قرار بگیرد، زیرا اینجا یکی از بهترین نقاط شهر برای آگاهی از تاریخ امارات متحده عربی است.

پارک آبی آیس لند ( به معنای سرزمین یخی ) است . وجود سرسره های بسیار هیجان انگیر، استخرهای کوچک و بزرگ، رودخانه های جذاب که اکثرا وحشی هستند، همچنین وجود سرزمین کودکان این پارک را به یکی از بهترین مکان های دبی تبدیل کرده است. این ساحل به دلیل اینکه در پشت دانشگاه دبی قرار گرفته است به ساحل فرهنگی تبدیل شده است؛ افرادی که به فوتبال و ورزش های اینچنینی مثل هندبال و والیبال علاقه مند هستند میتوانند؛ در این ساحل قدم بزنند و همچنین فعالیتهای گروهی مختلف انجام بدهند. این قانون سایر لباسهای گشاد مثل شلوارهای بلند، پیراهنها و دامنها را نیز شامل میشود. این فرودگاه، سه ترمینال دارد که بیشتر ایرلاینهای بزرگ و معتبر مثل لوفت هانزا، در این فرودگاه، بخش اختصاصی دارند. یکی از مهمترین گالریهای هنری دبی به نام گالری مجلس که معمولا میزبان آثار هنری برتر و هنرمندانی از اقصی نقاط دنیاست در این منطقه قرار دارد. گنبد اصلی مسجد شیخ زاید، با ارتفاع 83 متر و قطر داخلی 32.8 متر، بزرگترین گنبد دنیاست که بیش از 1000 تن وزن دارد. دارای بزرگترین تیوب سواری ۶ نفره در دنیا است. یکی دیگر از ویژگیهای پارک داشتن آبشاری ۱۸ متری (۵۹ فوت) در جلوی در ورودی است.

ورودی آن بسیار زیبا طراحی شده و برگرفته از تخت جمشید است. در دوره­ های اخیر، معماری غرفه کشور ایران از معماری ایران باستان و تخت جمشید الهام گرفته است. قطعاً شما هم معتقدید معماری ایتالیا بی نظیر است. قطعاً با دیدن نام این مسجد متعجب میشوید. نزدیکی برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال به آب نمای دبی باعث شده تا مسافران و گردشگران زیادی برای دیدن آن به این منطقه بیایند. این پارک آبی که در کنار برج زیبای العرب قرار گرفته، انواع و اقسام سرگرمی های جذاب آبی را در خود دارد. اما حضور در تونل آبی لطف دیگری دارد. اما استقبال باورنکردنی از آن، مسئولان شهر دبی را بر آن داشت تا با انتقال محیط فستیوال به خارج از شهر، دیگر مجبور به از بین بردن ساختمان های ایجاد شده برای این جشنواره نباشند. در اینجا میتوانید مجموعهای باورنکردنی از محصولات را از سراسر جهان پیدا کنید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور را پیدا خواهید کرد. این ترمینال تنها به ایرلاین های امارات و کانتاس اختصاص دارد و از نظر مساحت به عنوان دومین ساختملن بزرگ جهان شناخته میشود. فرودگاه دبی در 4 کیلومتری شهر دبی و در زمینی به مساحت 2900 هکتار ساخته شده است. بازار مرشد دبی که به زبان عربی سوق مرشد نامیده می شود یکی از مناطق تاریخی و پرطرفدارترین بازارهای دبی محسوب می شود ، موسس این بازار یک تاجر كويتى به نام مرشد العصیمی بوده که در این مکان بازار کوچکی بنیانگذاری کرده است و به همین خاطر نام مرشد را برای این بازار گذاشته اند . کلیسای سنت باسیل در مسکو را به خاطر دارید؟ از طرفی نیز، بسیاری از مسافران از طریق فرودگاه این شهر ترانزیت میشوند؛ بنابراین وسایل حمل و نقل در فرودگاه این شهر بسیار زیاد و مجهز است به همین خاطر افرادی که ویزای دبی تهیه میکنند میتوانند بدون نگرانی از بابت حمل وسایل و رفت آمد خود، به راحتی به این شهر سفر کنند.

این را می دانید که این مرکز تفریحی 4 تا از جالب ترین پارک ها، شهربازی ها و پارک های آبی دبی را در خود جای داده است؟ در این بخش سرگرمیهای شهربازی قرار دارد و طیف گستردهای از سواریهای مهیج ارائه میشود؛ که مطمئناً قلب شما را به تپش میاندازد، با بیش از 170 سواری، بازی و جاذبه بازدید از کارناوال مملو از سرگرمی و شگفتی بهخصوص برای جوانان و نوجوانان است. در آخر نیز آمار های جهانی نشانگر این است که هر ماه بیش از 8000 پرواز توسط 140 شرکت های هواپیمایی به 270 نقطه جهان و 6 قاره در فرودگاه بین المللی دبی انجام می شود . اگر قصد دارید بعدازظهر یا اواخر شب از دهکده بازدید کنید، لازم به ذکر است که دهکده جهانی همه روزه از ساعت 4 بعدازظهر تا 12 شب باز است و ساعات باز بودن آن در آخر هفتهها بین پنجشنبهها و شنبهها یک ساعت افزایش مییابد. غرفهی آمریکا در نزدیک غرفههای روسیه و ترکیه قرار گرفته است و دارای طیفی گسترده از محصولات شمال، مرکز و جنوب آمریکا میباشد. در این شهربازی نزدیک به شصت میلیون لگو وجود دارد و به همین علت به نام لگولند معروف شده است. همچنین، حضور صنعتگران محلی جذابیت این غرفهها را دو چندان کرده است. شما میتوانید روی یک نیمکت بنشینید و یک تئاتر خیابانی پرانرژی را تماشا کنید که در آن کارگران بارهای سنگینی را بر دوش خود میکشند، زنانی آفریقایی با لباسهایی رنگارنگ در حرکت و زنانی محلی در حال خرید هستند. شهر دبی در این اواخر توانسته پروژههای بسیار عظیمی که در جهان بی نظیر است را به سر انجام برساند. اگر میخواهید در حمل و نقل صرفهجویی کنید، بهتر است با تاکسی سفر کنید چرا که بلیط تاکسی به ارزانی USD 58.95 هم پیدا میشود.