مسئولیت های ارائه دهنده مراقبت در منزل
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 146
  • بازديد ديروز : 273
  • آي پي امروز : 13
  • آي پي ديروز : 31
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 146
  • بازدید ماه : 2,357
  • بازدید سال : 11,348
  • كل بازديدها : 45,385
  • ای پی شما : 18.219.224.139
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 154
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


پرستاری در تمام سنین بسیار مهم است. اما بزرگسالان و کودکان عوارض و چالش های خاص خود را دارند. استخدام پرستار کودک باید مقرون به صرفه و قابل اعتماد باشد. به دلیل کار والدین، تقاضا برای مراقبت های پرستاری در سال های اخیر افزایش یافته است.

باید یک پرستار بچه انتخاب شود که به خوبی با عادات و احساسات کودک شما ارتباط برقرار کند و در این رابطه کودک رشد مناسب را احساس کند و از طرفی این فرد در همه روابط قابل اعتماد است. یک پرستار بچه را باید با اتلاف وقت و پرسیدن از افراد مورد اعتماد اطراف انتخاب کرد. یعنی در دوره کارآموزی و آزمون قبول شده است و حتی می توان در ابتدا قرارداد حقوقی کوتاه مدت منعقد کرد و در صورت توافق ادامه داد.

وظایف پرستار نوزاد، مسئولیت های پرستار

بسیاری از والدین شاغل به دنبال گزینه های مقرون به صرفه برای مراقبت از کودک هستند تا بتوانند از فرزندان خود در زمانی که دور از خانه هستند مراقبت کنند. علاوه بر مهد کودک، گزینه دیگر استفاده از پرستار بچه در منزل است. اما برخی از والدین قبل از انتخاب این روش این سوال را مطرح می کنند که وظایف پرستار چیست؟ دانستن پاسخ این سوال برای حل مشکل کودک مهم است.

وظایف پرستار نوزاد

از آنجا که هر خانواده ممکن است انتظارات متفاوتی داشته باشد، ممکن است پاسخ های متفاوتی در مورد مسئولیت های پرستاری داده شود. با این حال، برخی وظایف در میان پرستاران اطفال رایج است که در ادامه به آنها پرداخته می شود.

اطمینان از ایمنی کودک

اولین و مهمترین وظیفه یک پرستار اطمینان از ایمنی کودک است. پرستار باید والدین را متقاعد کند که ایمنی کودک در خانه و بیرون تضمین می شود. والدین از او انتظار دارند که همیشه در کنار فرزندانشان باشد. بنابراین، هر بار که پرستار ناهار یا حمام کودک را تهیه می کند، باید اطمینان حاصل کرد که کودک در محیط امنی قرار دارد.

حمام کردن و لباس پوشیدن نوزاد

زمان حمام می تواند برای پرستاران کودک سرگرم کننده باشد. اما پرستاران کودک همیشه باید از روش های ایمنی عادی پیروی کنند. او باید همیشه دمای آب را چک کند و بداند که چگونه کودکان را بدون آسیب رساندن به آنها حمام کند.

بنر پرستار بچه

تعویض پوشک

یکی دیگر از کارهای مهم پرستار این است که پوشک نوزاد را در صورت کثیف شدن سریع تمیز کند.

تهیه شیشه شیر بچه

وقتی از او پرسیده می شود که وظیفه پرستار چیست، باید گفت که تهیه و تمیز کردن شیشه شیر با شیر اغلب یکی از وظایف ضروری یک پرستار بچه است. بطری ها باید همیشه تمیز و ضدعفونی شوند، بنابراین پرستار بچه باید این را بداند.

تهیه غذا و میان وعده

این نقش اغلب از یک پرستار نوزاد انتظار می رود و می تواند مجموعه ای از چالش ها را به همراه داشته باشد. پرستار باید حساسیت های غذایی کودک را بشناسد و از والدین بپرسد چه غذاهایی برای او محدودیت دارند.

بچه ها منطقی هستند، منطقی

به کودک دارو بدهید

تجویز دارو به کودک یک وظیفه مهم برای هر پرستار اطفال است. داروها باید طبق نسخه و طبق دستورالعمل دوز به کودک داده شود.

وقت خود را با کودک بگذرانید

پرستار کودک می تواند از اسباب بازی ها یا کاردستی های مختلف برای تعامل با کودک استفاده کند. بنابراین، مهارت پرستار این است که بداند چگونه با کودک وقت بگذراند.

بچه ها را انضباط کنید

انضباط کودک در درجه اول بر عهده والدین است. اما در غیاب والدین این مسئولیت بر دوش دایه خواهد افتاد. لازم است پرستار کودک راهبردهای آموزشی مورد علاقه خانواده را بیاموزد و تا حد امکان از آنها پیروی کند تا روش های آموزشی برای کودک پایدار باشد. این یکی از ویژگی های یک پرستار بچه خوب است.

در انجام تکالیف به کودک کمک کنید

این مسئولیت به مراقبت از کودکان مدرسه ای مربوط می شود و ممکن است شامل توافقی بین مراقب و والدین باشد. والدین می توانند قبل از اینکه به کودک اجازه دهند تلویزیون تماشا کند، بازی کند یا سرگرم شود، از یک کمکی بخواهند که مطمئن شود کارش تمام شده است.

اطلاعات تماس لازم را برای والدین ارائه دهید

این مسئولیت بر عهده دو طرف است. علاوه بر والدین که باید همیشه حضور داشته باشند، یک پرستار بچه نیز باید حضور داشته باشد. در این موارد باید علاوه بر شماره تلفن افراد نزدیک، شماره تماس اضطراری را نیز به کودک آموزش داد.

نظافت زمین های بازی و زمین های بازی

اگر پرستار کودک مجبور است از چندین کودک مراقبت کند یا کودک شما بیمار است، تمیز کردن زمین های بازی و زمین های بازی بسیار مهم است. تمیز و مرتب نگه داشتن مکان های بازی از انتشار میکروب ها جلوگیری می کند.

بردن کودک به مدرسه

اگر والدین کار کنند و نتوانند کودک را از مدرسه به مدرسه یا خانه ببرند، این مسئولیت بر عهده پرستار است.

کودک را به موقع بخوابانید

این کار برای مربیان سخت است زیرا کودکان همیشه هنگام خواب همکاری نمی کنند. یک پرستار مسواک می زند؛ پوشیدن لباس شب خواندن داستان و غیره قابل انجام است.

توانایی آرام کردن کودک ناراحت

برای پرستار کودک، مواقعی وجود دارد که کودک عصبانی و پرخاشگر می شود. بنابراین مراقب باید بداند که چگونه با پرستار رفتار کند تا در این شرایط آرامش خود را حفظ کند و رفتار پرستار در این شرایط بسیار مهم است.

انجام لباسشویی و کارهای ساده خانه

والدین می توانند از پرستار بچه بخواهند که کارهای خانه را انجام دهد، به خصوص زمانی که مادر بچه یا کودک نوپا دارد، زیرا خانه را بسیار به هم می ریزد! چنین کارهایی می تواند شستن، تمیز کردن و برداشتن اسباب بازی ها، تمیز کردن اتاق کودکان و تمیز کردن زمین بازی باشد.

ملاقات قبلی با کودک

بسیار مهم است که یک پرستار بچه با کودکی که از او مراقبت می کند کنار بیاید و تنها راه شناخت او این است که ابتدا کودک را بشناسید. والدین اغلب منتظر می مانند تا یک پرستار جدید برای یک ملاقات کوتاه یا حتی یک دوره آزمایشی پولی به خانه بیاید تا ببینند اوضاع چگونه پیش می رود.

فرزندان

زمان مناسب برای استخدام پرستار بچه چه زمانی است؟

بسیاری از خانواده ها به دلیل اقامت دائم در خانه، امکان نگهداری از خردسالان و کودکان را دارند، اما همیشه اینطور نیست و مردم گاهی اوقات قادر به نگهداری از کودکان نیستند. دلایل اصلی استفاده از مراقبت از کودک عبارتند از:

فقط چند ساعت در روز در روزهای خاصی از سال و در موقعیت هایی مانند مهمانی رفتن و مسافرت.

در شرایط غیر منتظره

در صورت بستری شدن در بیمارستان

تولد یک پرستار جدید

در مورد حضانت چند فرزند

در سایر روزهای هفته به مسائل شخصی رسیدگی کنید

مادران باید استراحت کنند و خستگی ناشی از مراقبت از نوزادان و پرستاران را کاهش دهند

در سفر و در تعطیلات مراقب کودک باشید

مراقبت از کودکان در ساعات کاری والدین

مادر آن مرد کیست؟

پرستار بچه شخصی است که به صورت پاره وقت یا تمام وقت برای کمک به والدین کودک در کارهای خانه و مراقبت از کودک استخدام می شود. این ضرب المثل را شنیده اید که «مادر بودن یکی از سخت ترین شغل های دنیاست». بنابراین، وقتی مادر می شوید، ممکن است تعادل را در زندگی از دست بدهید و در این شرایط بین هزاران مسئولیت جدید و فشارهای مختلف احساس گم شدن کنید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و بدانید که همه خانم ها گاهی برای رسیدگی به امور خانواده نیاز به کمک در اطراف خانه دارند.

گاهی اوقات نگران هستید که به دلیل مشغله زیاد نمی توانید از فرزندان و وضعیت خانه آنطور که دوست دارید مراقبت کنید. در این شرایط، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که یک مددکار خانگی برای کمک به مراقبت از کودکان و کارهای خانه استخدام کنید.

ویژگی های یک مادر مهربان

قابل اعتماد

تعهد

شما فقط در خانه خود کار نمی کنید

وقت شناس باشید و برای برنامه تعیین شده توسط والدین ارزش قائل شوید

مطلقاً سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر ممنوع است.

آرامش و صبر

علاقه مند به نگهداری از کودکان در منزل

آموزش و رعایت قوانین والدین

تجربه و سابقه عالی در فعالیت های مرتبط با کودکان

اخذ مدارک و گواهینامه های مرتبط با مهارت در این زمینه کاری

مهارت ها و گواهینامه های کمک های اولیه

شرح وظایف مادر

خوب است با والدین نوزاد درباره مسئولیت هایی که خواهند داشت صحبت کنید و با توجه به مسئولیت پرستار بچه میزان دستمزد را تعیین کنید.

حضور یک مادر حامی اغلب در خانواده هایی که بیش از یک فرزند دارند بیشتر احساس می شود. گاهی این مادر است که بیرون از خانه کار می کند و وظایفی دارد و در این صورت تمام مسئولیت خانه و فرزندان بر دوش مادر است. اما اگر مادر در خانه باشد، می تواند کارهای دیگری انجام دهد و مددکار مادر در کارهای دیگر به او کمک می کند.

به عنوان مثال، یک مددکار مراقبت کننده می تواند از کودکان بزرگتر در زمانی که مادر در حال شیردهی است مراقبت کند. پرستار بچه می‌تواند با اسباب‌بازی‌های مناسب و معنادار به رشد فکری کودک کمک کند و پرستاری که تغذیه مناسب کودکان را می‌داند می‌تواند به تهیه وعده‌های غذایی خانواده در آشپزخانه کمک کند یا مسئولیت مستقیم تهیه آنها را بر عهده بگیرد.

برای بسیاری از مادران کمک کننده که در آموزش مراقبت از کودک شرکت می کنند، دانش یک دستیار والدین می تواند بسیار مفید باشد.

تعهدات مراقبت از کودک

مزایای نگهداری از کودک

در مورد مزایای پرستار کودک باید به این نکته اشاره کرد که والدینی که فرزندان خوبی دارند از تصمیم خود برای استخدام پرستار کودک بسیار راضی هستند. به این ترتیب، آنها از گذاشتن کودکان نزد خویشاوندان یا بردن آنها به مهد کودک اجتناب می کنند. مزایای حضانت فرزند به تفصیل در زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

کودک در خانه است

مادران شاغلی که برای بچه‌هایشان پرستار می‌گیرند، لازم نیست صبح‌ها نگران بردن آنها به مهد کودک باشند. با پرستار بچه که از او مراقبت می کند، او در یک محیط خانه آشنا است و می تواند طبق برنامه خودش بخوابد و غذا بخورد.

مراقبت ویژه

برخی از والدین می گویند که وقتی فرزندشان مجبور نیست در مهدکودک شرکت کند و با کودکان دیگر رقابت کند، احساس آرامش می کنند. پرستار فقط از کودک مراقبت می کند و والدین نگران مراقبت از فرزندان خود نیستند.

انعطاف پذیری

برنامه‌ریزی پرستار کودک ساده‌تر از تعیین زمانی برای بردن کودک به مهدکودک است، زیرا مهدکودک‌ها در روزهای تعطیل باز نیستند و تعیین وقت پرستار کودک برای والدین شاغل می‌تواند دشوار باشد. والدین می توانند در یک روز اضطراری فرزند خود را نزد پرستار کودک بگذارند و در این مدت پول بیشتری به پرستار کودک بدهند.

والدین زمان بیشتری برای تماشای برنامه های دیگر دارند

استخدام پرستار کودک برای فرزندتان به شما زمان بیشتری برای تمرکز روی کارتان می دهد و در نتیجه می توانید برنامه های بیشتری را در خارج از خانه انجام دهید. همچنین خلق و خو را بهبود می بخشد و شما را خوشحال می کند.

بیشتر روی کار تمرکز کنید

اگر کار می کنید، یک پرستار کودک در خانه به شما این آرامش را می دهد که شخصی برای مراقبت از فرزند شما در خانه است، بنابراین می توانید بیشتر روی وظایف کاری خود تمرکز کنید.

رجوع به مقاله: https://avalsafiresalamat.com/پرستار-کودک/