خدمات خیاطی، گزینه های زوج
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 85
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 39
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 8
  • بازديد هفته : 350
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 9,201
  • كل بازديدها : 43,238
  • ای پی شما : 3.134.90.44
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : شنبه 15 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


سرویس خواب حجله یکی از مدل های سرویس خواب با سایز خوب و شیک است که از پرده برای جلوگیری از ورود نور به اتاق خواب استفاده می کند. این سرویس خواب در اندازه ها و استانداردهای مختلف طراحی و ساخته شده است و به راحتی برای فضاهای مختلف کوچک و بزرگ قابل سفارش است. در ساخت و طراحی این سرویس خواب معمولا از چوب خشک پایدار درجه یک استفاده می شود. اتاق خواب علاوه بر زیبایی باید راحت و کاربردی باشد. این مدل ست تخت برای جهیزیه عروس انتخابی عالی خواهد بود. رنگ های سفید و روشن اتاق خواب می تواند اتاق خواب شما را بزرگتر و بازتر نشان دهد.

رنگ بندی اتاق خواب برای تخت یک نفره مناسب است

رنگ مهمترین بخش طراحی دکوراسیون اتاق خواب است. معمولا انتخاب رنگ مناسب برای اتاق خواب کار دشواری است، اما اگر انرژی رنگ ها و احساساتی که آنها برمی انگیزند را درک کنید، می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. در زیر به رنگ های مناسب برای اتاق خواب زوج ها اشاره می کنیم.

آبی: آبی یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق خواب است زیرا آرامش بخش است و فضایی آرام و آرامش بخش ایجاد می کند. این رنگ می تواند به خواب راحت افراد کمک کند و احساس آرامش و آرامش را در افراد ایجاد کند.

صورتی: رنگ صورتی به دلیل تاثیرات مثبت بر خلق و خو و افزایش احساسات مثبت برای اتاق خواب زوج ها مناسب است. این رنگ می تواند احساس عشق و انسجام را تقویت کند و به ارتباط بهتر افراد با یکدیگر کمک کند.

سبز. رنگ سبز به دلیل داشتن اثرات آرام بخش و تاثیر مثبت بر آرامش و خواب، رنگ مناسبی برای اتاق خواب زوجین است. این رنگ می تواند حس تعادل و آرامش را تقویت کند و به زوج ها کمک کند در صلح و هماهنگی با هم زندگی کنند.

خاکستری: خاکستری به دلیل داشتن ظاهری زیبا و آرامش بخش، انتخابی شیک و مناسب برای اتاق خواب زوجین است. این رنگ می تواند حس سادگی و زیبایی را به اتاق خواب بدهد و به زوج ها کمک کند در محیطی زیبا و راحت استراحت کنند.

بژ: رنگ بژ برای یک اتاق خواب اصلی به دلیل ظاهر آرامش بخش و توانایی اش در ایجاد آرامش، انتخاب مناسبی است. این رنگ می تواند احساس گرما و آرامش خانواده را به محل خواب بیاورد و به زوجین کمک کند تا در فضایی خوب و مثبت استراحت کنند.

زرد و نارنجی: اگر می خواهید اتاق خود را به منبع انرژی تبدیل کنید، از این دو رنگ در ملحفه های خود استفاده کنید. گرما و طراوت همان چیزی است که زرد و نارنجی در درجه اول دارند.

طلایی: یکی از رنگ هایی که اکثر افراد با سلیقه لوکس به سراغ آن می روند رنگ طلایی است. ترکیب این رنگ خاص با سفید یا مشکی می تواند جلوه ای بسیار سلطنتی به اتاق خواب شما بدهد.

قرمز و قهوه ای: از این رنگ ها برای ایجاد حس گرما و نمک در اتاق استفاده می شود. قرمز به عنوان یک رنگ رمانتیک نیز شناخته می شود.

سفید و آبی: این دو رنگ را می توان به صورت جداگانه یا با هم برای تخت خواب استفاده کرد. رنگ سفید ناخودآگاه باعث ایجاد احساس آرامش می شود و همچنین رنگ آبی که مکمل خوبی برای سفید به حساب می آید.

رنگ های پاستلی: از این رنگ ها برای ایجاد لطافت و شادی استفاده کنید. ترکیب همه این رنگ ها با هم می تواند اتاقی فانتزی و متفاوت به شما بدهد. همچنین بسته به سلیقه شخصی خود می توانید از آن ها یک رنگ استفاده کنید و تم رنگی خود را بسازید.

ست اتاق خواب مناسب کجاست؟

این نوع سرویس خواب فضای زیادی را اشغال می کند و اغلب با پرده ها و روتختی های خاص طراحی می شود، بنابراین بهتر است از این تخت در اتاق های بزرگ و معمولا نورگیر استفاده شود. شما می توانید آن را حتی در یک فضای کوچک استفاده کنید، اما اتاق شما همیشه نامرتب و خسته کننده به نظر می رسد. همچنین اگر خوابیدن در محیط روشن سخت است، می توانید جنس و رنگ پرده های تخت را طوری انتخاب کنید که کمترین میزان نور به تخت نفوذ کند.

قیمت اتاق خواب

قیمت اتاق با وجود زیبایی بی نظیر و منحصر به فرد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. همچنین باید در نظر داشته باشید که قیمت این نوع تخت به نوع چوب، رنگ و مقاومت آن بستگی دارد. همچنین به همه عواملی که باعث تغییر در قیمت شما می شود بستگی دارد. همچنین ست اتاق خواب زیبا با قیمت های مناسب در هر سبکی که دوست دارید را می توانید در سایت تنیل چوب پیدا کنید. یکی از مهم ترین مواردی که یک تخت خوب باید داشته باشد چوب آن است. این دو عنصر مهم در کنار زیبایی می توانند بهترین جلوه را به اتاق شما ببخشند.

آپارتمان اتاق خواب مدرن یا کلاسیک؟

دو نوع از محبوب ترین طراحی های سوئیت اتاق خواب کلاسیک و مدرن هستند.

کلاسیک: در این نوع ست اتاق خواب اغلب از چوب جامد با منبت و طرح های غنی استفاده می شود و همچنین با روتختی ها و پرده های سلطنتی همخوانی دارد و حس شکوهمندی به آن می دهد.

مدرن: در این سبک که کاملاً بر خلاف سبک معمول است، از تخته های چوبی غنی و سلطنتی خبری نیست. به طور معمول با استفاده از اسکلت ضعیف تخت، احساس راحتی و راحتی بیشتری می کنید. شما می توانید این استایل را به سبک اسپرت هم استایل دهید.

یک اتاق مخصوص انتخاب شده

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مبلمان و دکور منحصر به فرد را در خانه و اتاق خواب خود ترجیح می دهید، خرید سرویس خواب مخصوص تازه عروس ها تجربه بسیار خوبی است. این سرویس خواب همانطور که از نامش پیداست اولین انتخاب برای زوج هایی است که می خواهند فضای جدیدی ایجاد کنند. استفاده از رنگ ها و طرح های مختلف اتاق با ست اتاق خواب، فضای خصوصی شیک و زیبایی را برای خانه تازه عروس ایجاد می کند. جدا از استفاده از این نوع سرویس خواب، می توانید با توجه به رنگ دکور اتاق، نورپردازی خاصی برای اتاق دو نفره خود ایجاد کنید تا فضای رمانتیک تری را برای خود و همسرتان ایجاد کنید. در مجموعه Tanille Chubb، ما همیشه در تلاش هستیم تا بهترین ها را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم. همچنین مجموعه چوب تنیل انواع جدیدترین مدل ها را به شما ارائه می دهد.