این ردیابها میتوانند در دسته ردیابهای شخصی و آهنربایی قرار بگیرند
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 20
  • بازديد ديروز : 70
  • آي پي امروز : 15
  • آي پي ديروز : 30
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 260
  • بازدید ماه : 2,616
  • بازدید سال : 15,688
  • كل بازديدها : 49,725
  • ای پی شما : 3.147.52.33
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 162
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 07 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین

هشدار خالی شدن باتری هشدار تعویض سیمکارت نیز از دیگر ویژگیهای این دستگاه است. دوم اینکه با خواندن اطلاعات روی آن، امکان یادداشت سرویسهای دورهای مثل زمان تعویض روغن و تسمه و لنت روی اپلیکیشن موبایل را خواهید داشت و زمان سرویسها به شما اطلاع داده خواهد شد. مساله دوم در انتخاب یک ردیاب خوب ، ظاهر و آپشنهای ردیاب میباشد . سر بدون خط یکی از دیود ها به سمت کامپیوتر و دیود دوم به سمت سیم تحریک (-) دزدگیر. به این ترتیب که سیم تحریک رو بچینید و سر خط دار دیود ها را به سمت درب بدید. تحریک درب شاگرد : دسته سیم رکاب شاگرد ، از سیم سفید/آبی (-) استفاده کنید. از دسته سیم رکاب راننده و شاگرد استفاده می کنیم. درب ها و صندوق : دسته سیم ستون راننده ، از سیم قرمز/قهوه ای (-) استفاده کنید. تحریک درب عقب راننده : دسته سیم رکاب راننده ، از سیم طوسی (-) استفاده کنید. تحریک درب عقب شاگرد : دسته سیم رکاب شاگرد ، از سیم سفید (-) استفاده کنید. این ردیابها میتوانند در دسته ردیابهای شخصی و آهنربایی قرار بگیرند.

با رعایت این روشها هیچکسی قادر به سرقت خودرو شما نخواهد بود؛ حتی در صورت دزدی، با استفاده از انواع ردیابها میتوان مکان خودرو را شناسایی و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به پس گرفتن خودرو اقدام کرد. این ردیابها باتری بسیار قدرتمندی دارند که برای مدتزمان طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد امکان ردیابی و تعیین موقعیت خودرو را فراهم میکند. بدون سوکت فابریک هم بسته به نوع ماشین داره و روی خودرو های چینی جواب میده. نصب ردیاب به خاطر سیم کشی کمی که داره آسیب و یا تداخلی در هیچ خودرویی ایجاد نمیکنه. هر کدوم از این ردیاب ها مزیت و معایب یگانه خودش رو داره، و بسته به نیاز شما داره که چه مدلی رو انتخاب کنید، اما درصورتیکه برای استفاده فردی ردیاب رو لازمش دارید ما به شما انتخاب ردیاب شارژی ( ردیاب آهنربایی ) رو پیشنهاد میکنیم، این ردیاب ها علاوه بر اینکه مشکلات سیم کشی و کارگزاشتن رو ندارن، میشه به تیتر ردیاب فردی هم ازشون استفاده کرد، و تازه در دوران بده بستان یا فروش اتومبیل مشکلی نخواهید داشت و میشه بر روی هر وسیله نقلیه ای هم استفاده کرد، اما در دوران خرید اعتنا کنید یه شارژی قدرتمند تهیه بکنید، برای مثال توی فروشگاه کیم فرآورده ردیاب شارژی می باشد که میتونه تا 6 ماه شارژ نگهدرای بکنه! 

این دستگاه علاوه بر خودرو، قابلیت نصب روی موتورسیکلت را هم دارد. در هنگام سرقت خودرو، این قابلیت بسیار مفید خواهد بود. امید وارم این مقاله براتون مفید باشه. با این وجود، امنیت را با SSL یک طرفه فراهم کرده است. سرقت خودرو همیشه مشکلی بزرگ در جامعه امروزی بوده که مشکلات عدیده ای را برای فرد به وجود خواهد آورد. البته توجه به این نکته ضروری است که نصب ردیاب زیر سقف خودرو میتواند سرعت هماهنگی آنتن را کاهش بدهد. یکی از نکات مهمی که هنگام خرید ردیاب خودرو باید به آن توجه کرد، موضوع پشتیبانی می باشد. ردیاب زنوتیک دارای پیشتیبانی بسیار خوب و پاسخگویی است و به تمامی سوال های شما با صبر و حوصله پاسخ داده می شود. به طور کامل و جامع در حیطه ردیاب خودرو و فاکتورهای مهم آن از جمله : چگونگی عملکرد، انواع سیستم های ردیاب خودرو، قطعات تشکیل دهنده، تفاوت ردیاب خودرو با مسیریاب، کاربردها، ویژگی های یک ردیاب خوب جهت خرید، نحوه نصب و استفاده از آن صحبت کرده ایم در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع ردیاب و کاربردهای آن آشنا کنیم. ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 از جمله بهترین و پیشرفته ترین ردیاب خودرو می باشد.

ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3 به برق خودرو متصل می شود و به همین علت دیگر نیازی به جدا کردن ردیاب و شارژ کردن آن نیست. لیست بها ردیاب خودرو ایمن ردیاب در فهرست زیر به ملازم توضیحات کامل، تصویر و ارزش آمده است. باید سیمکارت خریداری شده ردیاب خودرو شارژ کافی داشته باشد و به نام شخص خاصی نباشد تا امکان باطل کردن آن را نداشته باشد. شما میتوانید همین حالا بهترین ردیاب شخصی هوشمند خودرو را از جی پی اس خودرو خریداری و خیال خود را از هر نظر راحت کنید. کلید اضطراری SOS : این کلید در دسترس راننده قرار می گیرد تا در مواقع اضطراری با فشردن این کلید بتواند با نزدیکان خود تماس برقرار کند. این مدل ردیاب دارای امکانات دیگری نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره کردیم. این مدل ردیاب دارای کیفیت بسیار بالایی است و امکانات و قابلیت های زیادی دارد. اولین قدم برای نصب ردیاب، تشخیص نوع و مدل آن است. 

https://radyabeman.com/product-category/gps-tracker/vehicle-tracker/