ارزیابی کیفیت و قیمت اینورتر iMaster
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 44
  • بازديد ديروز : 294
  • آي پي امروز : 28
  • آي پي ديروز : 27
  • ورودی امروز گوگل : 3
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 338
  • بازدید ماه : 2,549
  • بازدید سال : 11,540
  • كل بازديدها : 45,577
  • ای پی شما : 18.116.20.52
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 154
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


اینورتر imaster محصول درجه یک سئول کره جنوبی است. اینورتر imaster کره جنوبی با وجود اینکه از بهترین قطعات الکترونیکی و IGBT داخلی میتسوبیشی ژاپن و سخت افزار و نرم افزار قوی استفاده می کند، قیمت رقابتی نسبت به سایر اینورترهای آسیایی دارد. قیمت پایین اینورتر imaster نسبت به اکثر برندهای آسیایی باعث جذب مشتریان زیادی در این صنعت شده است حتی مشتریانی که از برندهای دیگر در پروژه های خود استفاده می کنند با توجه به کیفیت و قیمت رقابتی این محصول به برند IMASTER روی می آورند. 

از اینکه فراز کنترل را برای خرید محصولات iMaster کره جنوبی انتخاب کردید سپاسگزاریم. فراز کنترل به عنوان نماینده انحصاری محصولات آی مستر در کره جنوبی فعالیت می کند و با پشتیبانی فنی، قیمت های مناسب و رقابتی و خدمات پس از فروش عالی ثامن توانسته جایگاهی در این صنعت ایجاد کند.

اینورتر آیمستر مدل a1 در کدام محدوده قدرت تولید می شود؟

اینورتر iMaster U1 در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می شود. مدل تک فاز 400 وات تا 2.2 کیلو وات و مدل سه فاز 400 وات تا 4 کیلو وات تولید می کند.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster U1 چگونه است؟

اینورتر iMaster U1 مشابه اینورتر فوجی ژاپن (سری FRENIC) طراحی و تولید شده است. اینورتر iMaster U1 دارای حالت کنترل V/F و وکتور بوده و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد، بنابراین اینورتر iMaster U1 دارای قدرت و گشتاور بالا و کیفیت عالی می باشد. نرم افزار کاملی داره دارای ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ می باشد.

کیبورد آن ولوم دارد و می توان آن را به صفحه کلید دیگری متصل کرد. برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین و نیمه سنگین مناسب است. اینورتر iMaster U1 جمع و جور و کوچک است که برای نصب پنل مزیت محسوب می شود.

قیمت اینورتر iMaster U1 در مقایسه با سایر برندها چگونه است؟

امروزه تکنولوژی ساخت اینورتر از راه دور در سراسر دنیا وجود دارد و انواع محصولات آسیایی در ایران یافت می شود. مبدل هایی با کیفیت خوب و قیمت های رقابتی به ندرت پیدا می شوند. اینورتر iMaster دارای دو ویژگی کیفیت بالا و قیمت رقابتی به طور همزمان است.

اگر اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات مبدل های iMaster U1 می خواهید، در انتهای همین صفحه بیشتر بخوانید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق با ما تماس بگیرید.

اینورتر iMaster A1 در چه محدوده قدرتی قرار دارد؟

اینورتر IMaster A1 در مدل سه فاز و در محدوده توان 5.5 کیلوولت تا 132 کیلو ولت تولید شده و قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشد.

ظرفیت و کیفیت اینورتر iMaster A1 چقدر است؟

اینورتر iMaster A1 محصولی فوق العاده و خاص است که دارای سخت افزار و نرم افزار بسیار قدرتمند و قطعات با کیفیت و به روز دنیا در ساخت و تولید می باشد. اینورتر iMaster A1 بسیار سنگین است و دارای کنترل برداری و حالت های کنترل V/F است. اینورتر iMaster A1 دارای صفحه کلید گرافیکی است و قابل جابجایی است. قدرت تا 22 کیلو وات دارای واحد ترمز داخلی است.

اینورتر iMaster A1 دارای تمام ویژگی ها و ویژگی های ضروری مورد استفاده در کاربردهای صنعتی است و می تواند به راحتی در پروژه هایی مانند جرثقیل های برجی، جرثقیل ها، میکسرها، اکسترودرها، صنایع نساجی، ماشین های سیم کشی، آسیاب های گلوله ای، سنگ شکن ها و سایر کاربردها استفاده شود. از انجام شود. سنگین. و از این ماده مرغوب و قوی استفاده کردند.

قیمت اینورتر iMaster A1 در مقایسه با سایر برندها چگونه است؟

قیمت اینورتر iMaster A1 در مقایسه با کیفیت پایین تر و برندهای مختلف بالا است اما در مقایسه با محصولات با کیفیت و قابل اعتماد موجود در بازار، قیمتی رقابتی است. با توجه به کیفیت عالی و قیمت رقابتی این محصول توانستیم فروش خوبی بر روی این اینورتر با کیفیت و حرفه ای داشته باشیم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات اینورتر iMaster A1 در قسمت پایین همین صفحه ادامه مطلب را مطالعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره دقیق تر، لطفا با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق آیکون واتس اپ در پایین صفحه ارسال کنید. صفحه .

اینورتر iMaster E1 چه محدوده قدرتی تولید می کند؟

اینورتر iMaster E1 دارای مدل سه فاز با توان 5.5 کیلووات تا 350 کیلووات می باشد.

ظرفیت و کیفیت اینورتر iMaster E1 چقدر است؟

اینورتر iMaster E1 مشابه اینورتر هیوندای سری N700E طراحی و تولید شده است، اما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری قدرتمندتر و به روزتر است. اینورتر iMaster E1 دارای حالت کنترل وکتور و V/F بوده و قابلیت تزریق گشتاور بالا به موتور را دارد، بنابراین اینورتر iMaster E1 دارای قدرت و گشتاور عالی و کیفیت بالایی است. دارای ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ می باشد. روی کیبوردش صدا می آید. برای تمامی کاربردهای صنعتی سنگین مناسب است. اینورتر iMaster E1 با ظرفیت تا 22 کیلو وات مجهز به واحد داخلی پویا یا ترمز است.

قیمت اینورتر iMaster E1 نسبت به سایر برندها چگونه است؟

اینورتر iMaster E1 دارای تمامی امکانات لازم برای انجام پروژه های صنعتی می باشد و به لطف نرم افزار و سخت افزار خوب، قیمت مناسبی نسبت به سایر برندهای با کیفیت آسیایی دارد.

اینورتر iMaster E1 برای چه کاربردهایی استفاده می شود؟

به لطف حالت های کنترل موجود در درایو iMaster E1 و عملکرد منحصر به فرد این محصول، میکسرها. فن های اگزوز؛ لوله های اگزوز، نوار نقاله؛ آسیاب گلوله ای؛ آسیاب سنگ، ماشین آلات نساجی؛ کشش سیم؛ برای کلیه پروژه های صنعتی از جمله ماشین آلات CNC و غیره می توانید از این اینورتر استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های اینورتر iMaster E1، لطفاً به بخش "اطلاعات بیشتر" در پایین همین صفحه مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق با ما تماس بگیرید.

اینورتر iMaster C1 در چه محدوده قدرتی تولید می شود؟

اینورتر IMaster C1 مدل سه فاز بوده و در رنج توان 5.5 کیلو وات تا 22 کیلووات تولید شده و قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد.

قدرت و کیفیت اینورتر iMaster C1 چگونه است؟

اینورتر iMaster C1 محصولی منحصر به فرد با کار سنگین و ظاهری شیک است که مشتریان را به خود جذب می کند. اینورتر iMaster C1 یک کنترل سنگین و بردار با حالت کنترل V/F است. اینورتر iMaster C1 یک قطع کننده داخلی در تمام محدوده های قدرت است. مبدل iMaster C1 برای میکسر، اکسترودر، فیدر سیم، خشک کن، نوار نقاله، ماشین آلات و غیره مناسب است. می تواند برای برنامه هایی مانند

قیمت اینورتر iMaster C1 چه تفاوتی با سایر برندها دارد؟

قیمت اینورتر iMaster C1 با توجه به عملکرد عالی، قدرت و کیفیت بالا بسیار مناسب بوده و محصولی کاملا اقتصادی و رقابتی به حساب می آید. اگر به دنبال محصولی پیچیده با امکانات بالا و قیمت رقابتی هستید، اینورتر iMaster C1 را به شما پیشنهاد می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تبدیل iMaster C1، به بخش ادامه مطلب در پایین این صفحه مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و مشاوره دقیق، با ما تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق نماد واتس اپ در پایین صفحه ارسال کنید.