ترانسمیتر فشار زیمنس
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 48
  • بازديد ديروز : 77
  • آي پي امروز : 27
  • آي پي ديروز : 30
  • ورودی امروز گوگل : 8
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 310
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 9,161
  • كل بازديدها : 43,198
  • ای پی شما : 3.141.152.173
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


ترانسمیتر فشار زیمنس یکی از دقیق ترین دستگاه های تولید شده در آلمان توسط زیمنس در اروپا می باشد. انواع ترانسمیترهای فشار زیمنس کارکردها و ویژگی های زیادی دارند اما آنچه در مورد آنها جالب و بارز است تنوع مدل های مختلف آن است. بنابراین اگر پروژه شما به هر دستگاهی با هر کارکردی نیاز دارد، می توانید به راحتی یکی از مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس را انتخاب کرده و در پروژه خود استفاده کنید.


مدل های ترانسمیتر فشار زیمنس

از ترانسمیترهای فشار زیمنس برای تشخیص مقادیر فشار و گزارش آنها به صورت اعداد دیجیتال استفاده می شود، از دیگر عملکردهای این دستگاه می توان به اندازه گیری فشار مطلق، اندازه گیری فشار تفاضلی، اندازه گیری جریان و اندازه گیری سطح اشاره کرد. شما می توانید این محصول را از نمایندگی زیمنس خود خریداری نمایید.

یکی از ویژگی های جالب ترانسمیترهای فشار زیمنس استفاده از فناوری جدید و پیشرفته در تشخیص فشار و انتقال نتایج به اتاق کنترل است که انتخاب را برای شما آسان می کند. ترانسمیتر فشار زیمنس 7mf4033, 7mf4433, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P320/420, SITRANS P500, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P DS III, فرستنده فشار زیمنس SITRANS P310 مدل های مختلف در بازار هستند.


مشخصات فنی سنسور فشار زیمنس

ترانسمیترهای فشار زیمنس دارای طیف وسیعی از ابزارها و لوازم جانبی هستند که با توجه به نوع نمایشگر و تجهیزات قابل تغییر هستند. فرستنده های فشار زیمنس معمولا دارای یک LCD برای نمایش هستند که می تواند فشار را در مقیاس های اندازه گیری مختلف نشان دهد. این گزارش فشار و گزارش قدرت فعلی نیز به صورت بی سیم از طریق پروتکل های ارتباطی بین المللی و کابل های ارتباطی انجام می شود. فرآیند کار ترانسمیتر فشار زیمنس به این صورت است که قسمت دیافراگم به مخزن یا سیستم مورد نیاز در فرآیند متصل می شود. هنگامی که فشار سیستم وارد این دیافراگم می شود، یک مبدل وجود دارد که فشار را به سرعت جریان تبدیل می کند و نتیجه نهایی به عنوان یک عدد فشار دیجیتال گزارش می شود.

از اعداد می توان برای نشان دادن سطح مایع در یک مخزن یا در موارد دیگر استفاده کرد، به همین دلیل است که ترانسمیترهای فشار زیمنس بسیار مهم هستند. به طور معمول برای کالیبراسیون این دستگاه از هارت 475 استفاده می شود.ترانسمیتر فشار زیمنس از چدن و ​​فولاد ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار بالا و شرایط خورندگی دارد. دقت فرستنده فشار زیمنس تقریباً 0.065٪ از گزارش فشار است و این ثبات را برای 60 ماه حفظ می کند.

به علاوه مدل های مختلف ترانسمیتر فشار زیمنس می توانند فشارهایی را از 1 میلی بار تا 700 بار گزارش کنند که اعداد قابل توجهی هستند. به این معنی که ترانسمیتر فشار زیمنس را می توان در شرایط مختلف استفاده کرد و کارایی آن را تضمین کرد. ترانسمیترهای فشار زیمنس با جریان 4 تا 20 میلی آمپر کار می کنند و محدوده جریان وسیعی را پوشش می دهند. بنابراین به طور خلاصه می توان این دستگاه ها را به عنوان ابزاری موثر و مفید در زمینه های مختلف صنعت و فرآوری معرفی کرد.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیترهای فشار Rosemount یکی از معتبرترین و معتبرترین برندها در صنعت بوده و از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. فرستنده فشار Rosemount از -2000 تا 4000 PSI متغیر است.

ترانسمیترهای فشار Rosemount طیف گسترده ای از گزینه ها را برای رفع نیازهای مشتریان با استفاده از مواد استاندارد و مطابق با استانداردهای دقیق دارند. این برند فرستنده های Rosemount خود را در مدل های مختلف عرضه می کند.



دستورالعمل های فنی اجاق گاز فشاری روزمونت

شرکت مهندسی روزمونت در سال 1956 برای ارائه تجهیزات دقیق برای کاربردهای آمریکایی تاسیس شد. برند امرسون روزمونت بیش از 50 سال تجربه در اندازه گیری قدرت دارد و بیش از 10 میلیون ترانسمیتر فشار روزمونت در سراسر جهان نصب شده است. اولین نسل مبدل فشار آنالوگ این شرکت، مدل 1151، در سال 1969 عرضه شد. این مبدل ها در نصب فن استفاده می شوند.

20 سال بعد، فرستنده فشار نسل دوم و جدید به نام 3051 که دیجیتال است و دارای خروجی 4 تا 20 میلی آمپر است توسط Rosemount Heart Profibus، Foundation Field Bass و Wireless Heart تولید شد. فرستنده فشار Rosemount 3051 تقریباً 50 درصد از نظر وزن و اندازه کوچکتر از نسل قبلی بود. این نسل جدید دارای یک مدل گیربکس به نام Coplanar است که طراحی متفاوتی نسبت به مدل In-Line دارد و امکان ترکیب کارخانه ای محصول اصلی، منیفولدها و شکاف های دیافراگمی را فراهم می کند.



ترانسمیتر فشار Vega

Vega تولید کننده ابزارهای اندازه گیری دقیق است. محصولات این شرکت از سنسورهای سطح، نقطه و پیوسته مانند ترانسمیتر فشار Vega به سخت افزار و نرم افزار با استفاده از سنسورها در سیستم های کنترل فرآیند گسترش یافته است. فرآیندهای تولید هر روز پیچیده تر می شوند. بنابراین، بسیار مهم است که فناوری اندازه گیری مورد استفاده برای نظارت و کنترل فرآیند قابل درک و شهودی باشد. هدف VEGA توسعه فن‌آوری‌های اندازه‌گیری جدید است که نصب و استفاده آسان است و حداکثر ایمنی و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد.

فرستنده فشار Vega یا فرستنده فشار Vega از چند میلی بار تا 1000 بار متغیر است. چندین لودسل در این ترانسمیترهای فشار Vega استفاده شده است. روش های اندازه گیری فشار با ترانسمیتر فشار Vega نه تنها برای اندازه گیری فشار فرآیند یا فشار دیفرانسیل استفاده می شود، بلکه در تمام زمینه های فناوری فرآیند مانند سطح، حجم، چگالی یا جریان جرمی نیز استفاده می شود.



محدوده اندازه گیری فرستنده فشار Vega از چند میلی بار شروع می شود و تا فشارهای شدید تا 1000 بار ادامه می یابد. فاکتورهای اندازه گیری مختلفی در این ابزار اندازه گیری فشار استفاده می شود. فرستنده فشار Vega اندازه گیری های بسیار دقیقی را ارائه می دهد. مواردی که می توان با ترانسمیتر فشار Vega اندازه گیری کرد:

گاز

بخار

مایعات



اندازه گیری فشار دیفرانسیل با ترانسمیتر فشار Vega

هنگام اندازه گیری فشار دیفرانسیل با ترانسمیتر فشار Vega، فشار دیفرانسیل به دو طرف ظرف روغن اعمال می شود تا اختلاف اندازه گیری شود. یک دستگاه خاص فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند. فشار، سطح، چگالی و جریان مایعات، سوسپانسیون ها، گازها و بخارات را می توان با استفاده از اصل اختلاف فشار محاسبه کرد.



مزایای ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Vega

طیف گسترده ای از کاربردها به لطف انتخاب گسترده ای از محدوده های اندازه گیری و اتصالات تکنولوژیکی

آشکارسازهای مختلف Vega می توانند اختلاف فشار را تنها چند میلی بار تشخیص دهند

با نصب آب بند شیمیایی، حتی محیط های با دمای بالا را می توان با ترانسمیترهای فشار Vega به طور ایمن و مطمئن اندازه گیری کرد.


ماخذ مقاله:https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-64/290477-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%B2%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3?pr=1