ایمپلنت های دیجیتال بدون درد
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 3
  • بازديد ديروز : 66
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 42
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 69
  • بازدید ماه : 2,386
  • بازدید سال : 8,920
  • كل بازديدها : 42,957
  • ای پی شما : 18.190.156.80
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 144
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


آیا امکان کاشت ایمپلنت دندان بدون درد وجود دارد؟ امروزه ایمپلنت های بدون درد به لطف فناوری پیشرفته و روشی مدرن که امکان گذاشتن ایمپلنت های دندانی بدون برش و بخیه را فراهم می کند یک واقعیت است. برای تجربه ایمپلنت دیجیتال کاملاً بدون درد با ما همراه باشید.

ایمپلنت های دندانی گزینه ای عالی برای جایگزینی دندان های شکسته، شکسته یا از دست رفته هستند. آنها لبخند و دندان هایی را به بیماران ارائه می دهند که شبیه دندان های طبیعی هستند. آنها از دندان ها و استخوان های اطراف برای داشتن دهان سالم محافظت و حمایت می کنند.

ایمپلنت یک استوانه کوچک تیتانیومی است که برای جایگزینی ریشه دندان از دست رفته در فک قرار می گیرد. ایمپلنت ها را می توان برای جایگزینی یک دندان، چندین دندان یا ایجاد یک چارچوب حمایتی برای یک پروتز استفاده کرد. ایمپلنت ها بسیار قوی و قوی هستند.


تجربه بدون درد ایمپلنت دیجیتال:

تقریباً همه از کاشت ایمپلنت دندان به دلیل درد اجتناب می‌کنند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که ایمپلنت دیجیتال بدون درد است و بیمار حتی پس از درمان نیز احساس خواهد کرد.

از آنجایی که ایمپلنت های دیجیتال مانند دندان های طبیعی شما ساخته می شوند، مانند دندان های طبیعی شما کار می کنند. همانطور که گفته شد از ریشه های تیتانیوم و روکش های سرامیکی آرایشی تشکیل شده اند.

ریشه در استخوان فک شما قرار دارد. ایمپلنت‌های دندانی تیتانیوم به این دلیل استفاده می‌شوند که زیست سازگار، غیرسمی هستند، اما می‌توانند در استخوان‌های فک شما قرار بگیرند! و روکش‌ها نه تنها رنگ و درخشش دندان‌های طبیعی شما را تقلید می‌کنند، بلکه بسیار قوی هستند و می‌توانند در برابر نیروی بایت شما مقاومت کنند.

اگر به دلیل بیماری پریودنتال یا سایر مشکلات سلامتی مواد استخوانی در استخوان فک خود را از دست داده اید، ممکن است کاندیدای ایمپلنت دندان نباشید. با این حال، می توانید از گزینه های پیوند استخوان یا جایگزینی دندان استفاده کنید.


ایمپلنتولوژی دیجیتال:

شبیه سازی مجازی سه بعدی:

امروزه با کمک نرم افزارهای مدرن و پیشرفته، متخصصان ما می توانند کل عمل را برنامه ریزی کنند و همچنین می توانید یک کاشت دیجیتال بدون درد را تجربه کنید.

با استفاده از تصاویر دیجیتال سه بعدی، متخصص می تواند نصب را با 100% تضمین موفقیت انجام دهد.

این تصاویر به دندانپزشک اجازه می دهد تا موقعیت ایمپلنت ها را تجسم کند تا بتوان آنها را با دقت فوق العاده در نواحی با تراکم استخوانی بالا قرار داد و در نتیجه هرگونه خطا را اصلاح کرد. و ما به شما ایمپلنت دیجیتال بدون درد را پیشنهاد می کنیم.

روش ایمپلنتولوژی دیجیتال:

ایمپلنتولوژی دیجیتال تهران با روش کامپیوتری دارای 3 مرحله است:

سی تی اسکن برای ایجاد یک تصویر سه بعدی دقیق از ساختار استخوان فک.

متخصص با مطالعه تصاویر با نرم افزار، ساختار فک را ارزیابی کرده و محل قرارگیری ایمپلنت و ساختار پروتز را تا رسیدن به نتیجه مطلوب شبیه سازی می کند.

فایل شبیه سازی این امکان را فراهم می کند که یک ماسک جراحی خاص برای اعمال روی دهان بیمار ایجاد شود، راهنمایی که متخصص از آن برای قرار دادن ایمپلنت، دقیقاً همانطور که برنامه ریزی شده روی رایانه استفاده می کند.

شبیه سازی مجازی مهمترین جنبه این فناوری است، بنابراین می توان ایمپلنت دیجیتال را بدون درد در دهان بیمار قرار داد و با دوری از خطرات و دستیابی به دقت مطلوب، تمام جزئیات عمل را انجام داد. ماشین حساب: از همه مهمتر، دندانپزشک می تواند شبیه سازی را تا حصول نتیجه مطلوب تکرار کند.


مزایای ایمپلنت دیجیتال بدون درد:

البته بزرگترین مزیت برای بیماران داشتن ایمپلنت دیجیتال بدون درد است که یکی از مشکلات اصلی کسانی است که نیاز به درمان ایمپلنتولوژیک دارند.

اما مزایای دیگری برای بیمار دارد:

جراحی با دقت بسیار بالا و کم تهاجمی

کاهش زمان ایمپلنت دندان دیجیتال

زود خوب شو

اشتباهاتش را بپذیر

پیشگیری از خطرات جراحی

کاهش درد بعد از عمل

بدون بخیه و بدون تورم

دوره ایمپلنت دیجیتال بدون درد:

مدت زمان کاشت دیجیتال بدون درد بسته به شرایط شما بین 20 تا 60 دقیقه متغیر است. پس از گذاشتن ایمپلنت، چند ماه برای بهبودی کامل و قبل از ترمیم نهایی صبر می کنیم. معمولاً می توان در عرض چند هفته دندان هایی با عملکرد خوب و زیبا داشت. در برخی موارد، ممکن است مجبور باشید مدت بیشتری صبر کنید تا محل کاشت بهبود یابد.

Exclaim Digitale Exclaim:

هزینه ایمپلنت دیجیتال بدون درد به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند تعداد دندان های جایگزین و تعداد ایمپلنت های مورد نیاز برای حمایت از دندان های جایگزین. برای اطمینان از سلامت طولانی مدت ایمپلنت دندان، ممکن است چندین روش اضافی قبل از ایمپلنت دیجیتال بدون درد مورد نیاز باشد.

برای به دست آوردن تخمین دقیق، پزشک باید دهان شما را معاینه کند.

ماندگاری ایمپلنت های دندانی چقدر است؟

بیشتر بیماران می توانند انتظار زنده ماندن را داشته باشند. دندان‌هایی که 30 سال پیش با ایمپلنت‌های دندانی جایگزین شده‌اند، هنوز مناسب، کارآمد و عالی به نظر می‌رسند.


ایمپلنتولوژی در مقایسه با پروتزهای سنتی چگونه است؟

ایمپلنت دیجیتال بدون درد کیفیت زندگی را بهبود می بخشد که پروتز نمی تواند ارائه دهد. یک نظرسنجی از بیمارانی که دندان‌هایشان را کشیده و دندان‌های مصنوعی را نصب کرده بودند، انجام شد و سپس دندان مصنوعی‌شان در نهایت با ایمپلنت جایگزین شد. در حالی که آنها به دندان های طبیعی خود بالاترین امتیاز 10 را دادند، دندان مصنوعی در رتبه دوم و ایمپلنت ها رتبه 9 را کسب کردند.

ماخذ: https://drsheidaclinic.com/