بازنویسی محتوا چیست؟ چرا مطالب را بازنویسی کنیم؟
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 69
  • بازديد ديروز : 199
  • آي پي امروز : 26
  • آي پي ديروز : 42
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 488
  • بازدید ماه : 1,776
  • بازدید سال : 10,767
  • كل بازديدها : 44,804
  • ای پی شما : 3.147.85.183
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 154
  • كل نظرات : 0
  • امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


بازنویسی محتوا یکی از تکنیک های مورد استفاده در تولید محتوا است. در دنیای امروز، اطلاعات حرف اول را در کسب و کارهای مختلف می زند. تولید محتوا می تواند کسب و کار شما را گسترش دهد. در حال حاضر، یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتری، بازاریابی درونگرا است. همچنین یکی از بهترین روش های تولید محتوا، بازنویسی محتوا است. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، این مقاله را دنبال کنید.

بازنویسی یا بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی یک متن یا بازنویسی به معنای کپی کردن آن به شکل دیگری است. این به این معنی است که شما متن را از جای دیگری می گیرید و جملات را تغییر می دهید. در این حالت موتورهای جستجو محتوای وب سایت شما را به صورت محتوای کاملا جدید می بینند و آن را کپی شده از وب سایت های دیگر نمی دانند. برای مثال زمانی که می خواهید از کلمه admin سایت در متن خود استفاده کنید، به جای این کلمه از Admininesite استفاده کنید. با این کار شما مفهوم کلمه را به کاربر منتقل کرده اید و همچنین توانسته اید از دست الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو فرار کنید.

موتور جستجویی مانند گوگل از الگوریتم های مختلفی مانند پاندا و دزدان دریایی استفاده می کند تا تعیین کند که آیا محتوای وب سایت شما از وب سایت دیگری کپی شده است یا خیر. از آنجایی که این موضوع می تواند برای وب سایت شما مشکل ساز باشد و موتورهای جستجو ممکن است وب سایت شما را در رتبه پایین تری قرار دهند یا شما را جریمه کنند، بهتر است از بازنویسی محتوا برای ایجاد محتوا برای وب سایت خود استفاده کنید.

چه زمانی متن را بازنویسی می کنید؟

معمولاً وقتی می‌خواهیم محتوای جدیدی تولید کنیم، اگر اطلاعاتی در مورد آن نداریم، از کتاب، مجله، روزنامه و ... استفاده می‌کنیم. به منابع مختلف می رویم. ما مراجع ارائه می دهیم، با این حال، موقعیت های مختلفی وجود دارد که نمی توانیم از این روش ها برای ایجاد محتوای خودمان استفاده کنیم، که با هم بررسی می کنیم.

بدون منبع خارجی: همانطور که گفته شد وقتی می خواهیم محتوای جدیدی تولید کنیم اگر اطلاعات دقیقی در مورد موضوع نداریم باید کتابی با همان موضوع تهیه کنیم. همچنین می توانید از آموزش های ویدئویی موجود در اینترنت استفاده کنید. اما اگر این منبع را نداریم باید مطالب را بنویسیم.

ما اطلاعات کافی در مورد موضوع نداریم: یکی دیگر از مواردی که می تواند شما را وادار به بازنویسی مقاله کند این است که اطلاعات کافی در مورد آن ندارید. به عنوان یک تولید کننده محتوا، ممکن است با چالش هایی روبرو شوید یا نیاز به ایجاد محتوای متفاوت برای آن داشته باشید. از آنجایی که دانش کافی در این زمینه ها ندارید، بهتر است مطالب را بازنویسی کنید.

زمان کافی برای ایجاد محتوا وجود ندارد: شما حتی دو یا سه ساعت فرصت دارید تا چیزی بنویسید، البته در این مدت کوتاه، نمی توانید اطلاعات کافی در مورد موضوعی که می خواهید دوباره بنویسید، به دست آورید مطالب مختلف در این صورت می توانید محتوایی با اطلاعات بیشتر و بهتر ایجاد کنید که درک صحیح از محتوا را در اختیار کاربر قرار دهد.

شما به کیفیت محتوا اهمیت نمی دهید: در برخی موارد، مانند گزارش مقاله، کارفرما یا نویسنده به محتوای مقاله اهمیت نمی دهد و پر کردن صفحات سایت برای آنها مهم است. در این صورت بهترین راه حل استفاده از بازنویسی محتوا است. در این صورت نه تنها محتوای بهتری تولید خواهید کرد، بلکه زمان کمتری نیز از شما خواهد گرفت.

آموزش بازنویسی محتوا:

برای بازنویسی محتوا از روش های مختلفی استفاده می شود. در زیر به چند استراتژی مهم اشاره کرده ایم.

به طور کلی، چاپ به صورت تصویری انجام می شود:

تغییر جمله: در این مورد، ما در مقاله خود از جملات به اشکال مختلف استفاده می کنیم. مثلاً جمله «من مدیر سایت هستم» را به جمله «کار من مدیر سایت است» تغییر می دهیم. برای استفاده از این روش مراحل زیر را دنبال کنید.

متن اصلی را چندین بار بخوانید تا مطمئن شوید که ایده های اصلی را متوجه شده اید.

ایده های اصلی که به ذهنتان می رسد را بنویسید.

آنچه را که در متن اصلی نوشتید بررسی کنید. مطمئن شوید که ایده اصلی را حفظ کرده اید و نسخه شما متفاوت است.

تغییر کلمات: این روش بازنویسی مطالب به این صورت است که کلمات را به شکل دیگری بنویسیم که همچنان مفهوم اصلی را به کاربر منتقل کند، مثلاً به جای کلمه admin سایت از کلمه adminesite استفاده می کنیم که هر دو یکسان را منتقل می کنند. مفهوم به کاربر برای. برای استفاده از این حالت از روش زیر استفاده می کنیم.

هنگامی که ایده اصلی جمله را فهمیدید، به دنبال کلمات کلیدی باشید. مراقب باشید که کلمه در بازنویسی اصلی قابل حفظ است، اما بهتر است با تغییر برخی کلمات ظاهر جمله را تغییر دهید.

به دنبال کلمات یا عباراتی باشید که قابل تغییر هستند.

از یک اصطلاحنامه یا فرهنگ لغت برای یافتن جایگزین استفاده کنید.

کلمات اخر:

با روش های ذکر شده می توانید به راحتی مطالب موجود در مقالات خود را به روش های مختلف بازنویسی کنید. استفاده از بازنویسی محتوا برای ایجاد محتوای حرفه ای ایده خوبی نیست زیرا محتوایی با کیفیت پایین ایجاد می کند. برای تولید محتوای حرفه ای، روش های مختلفی وجود دارد که می توانید در دوره تولید محتوا که در انتهای این پاراگراف لینک شده است، دنبال کنید.