پمپ کارواش صنعتی
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 18
  • بازديد ديروز : 77
  • آي پي امروز : 11
  • آي پي ديروز : 30
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 280
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 9,131
  • كل بازديدها : 43,168
  • ای پی شما : 18.191.132.194
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


پمپ کارواش صنعتی یک نوع سیستم شستشوی بسیار قدرتمند است که برای انواع نیازهای شستشوی مناطق، تجهیزات صنعتی و قطعات ریز مورد استفاده قرار می گیرد. فشار بالای آب انواع پمپ های کارواش صنعتی، فرآیندهای تخریب و حذف توده های ضخیم سطح آب را با موفقیت انجام داده است. این ملک به انواع مختلفی تقسیم می شود

be اما به طور کلی باید بدانید که مهمترین پارامترهایی که در خرید پمپ کارواش باید به آن توجه کرد «دبی آب» و «فشار تخلیه آب» است.

انواع پمپ های صنعتی برای شستشو

این تجهیزات را می توان با توجه به پارامترهای زیر طبقه بندی کرد:

فشار: به دو نوع تقسیم می شود: فشار کم (فشار کمتر از 110 بار) و پمپ فشار قوی (بیش از 110 بار).

نوع سوخت موتور: با توجه به نوع سوخت مصرفی موتور، این دستگاه ها به دو نوع «برقی» و «سوخت فسیلی» طبقه بندی می شوند.

نوع مصرف برق: ساخت ماشین لباسشویی برقی بر اساس اتصال به یک یا سه قطعه برقی است. naghshnews.ir/?p=36734

البته با توجه به تنوع قطعات و سازه ها می توان این تجهیزات را بر اساس جنبه های دیگر نیز دسته بندی کرد.

کاربردهای کارواش صنعتی

پمپ های کارواش از آنجایی که دارای طیف وسیعی از مزایای مانند: عمر طولانی، قدرت کاری خاص، قیمت اقتصادی، سهولت کار با این تجهیزات و ... می باشد، کاربردهای فراوانی دارد. برخی از کاربردهای اصلی این پمپ ها عبارتند از:

ساخت کارواش: برای ساخت کارواش قطعا به یک یا چند سیستم کارواش نیاز خواهید داشت. با توجه به دوام و استفاده مداوم از این دستگاه ها در کارواش ها، استفاده از پمپ های مخصوصی که می توانند برای مدت طولانی کار کنند، توصیه می شود.

نما با پمپ کارواش تمیز می شود: نقاط مرتفع ساختمان باید با قرار دادن کوهنورد، داربست یا طناب های ایمنی مضاعف تمیز شود. اما به لطف وجود این پمپ، اکنون می توان آب را به نقاط کثیف صورت هدایت کرد و با فشار بالا تمیز کرد.

شستشوی مبلمان و فضاهای عمومی: هر شهر دارای مناطق باغ و مبلمان آلوده است. البته برای شستشو، آب کارواش بهترین انتخاب است.

نظافت ماشین آلات سنگین و جنگی: این پمپ دارای کاربرد ویژه برای شستشوی انواع ماشین آلات و تجهیزات جنگی مسافربری و باری سنگین می باشد.

تجهیزات شستشو و قطعات صنعتی کوچک: هم ماشین آلات تولیدی بزرگ و هم قطعات صنعتی کوچک را می توان با این پمپ ها شستشو داد تا گرد و غبار را به صورت حرفه ای بشویید.

حذف زباله از شبکه های آب و فاضلاب یکی دیگر از کاربردهای این جت های آب است. با استفاده و اعمال فشار زیاد کانالی که با توده لجن سخت شده پر شده باز می شود.

بهترین مدل های پمپ کارواش

پمپ های کارواش توسط سازندگان بسیاری در سراسر جهان طراحی و تولید می شوند. با توجه به کیفیت عالی و واردات راحت به کشور می توان از 3 مدل زیر به عنوان بهترین پمپ های صنعتی حال حاضر بازار ایران نام برد:

پمپ کارواش اینتر

بوش در سوما

پمپ کارواش برتولینی.

اما هر یک از نمونه های فوق چه ویژگی های بارزی دارند؟

پمپ مارک بوش

این تجهیزات برند بوش شامل پمپ های بسیار خاص و قدرتمند با حداکثر فشار 500 بار می باشد. با توجه به قدرت قابل توجه این سیستم ها، از شیر کمکی خاصی در آن استفاده شده است. به یاد داشته باشید که از این تجهیزات قدرتمند برای شستشوی سطح قایق ها و همچنین مناطق بزرگ پر از فاضلاب استفاده می شود. شدت جت آب از پمپ کارواش بوش به حدی است که در صورت عدم استفاده 2 نفر، فرد نگهدارنده پمپ می تواند چندین متر پرتاب شود!

پمپ بین کارواش

اغلب، فشار بین 98 تا 500 بار برای محصولات مختلف شرکت اصلی اینتر ایتالیا در نظر گرفته می شود. بنابراین کاربردهای بسیار متنوعی دارند. توجه داشته باشید که محصولات میانی اغلب در مواقعی که نیاز به تامین آب شدید است استفاده می شود. پمپ کارواش اینتر ظاهری شیک دارد و با دریافت جایزه بهترین سیستم مدیریت ایتالیایی مشخص است که کیفیتی بی نظیر ارائه می دهد.

در عین حال از فناوری پیشرفته ای برای ساخت این ابزار استفاده شده است. به طور کلی لرزش پایین، سهولت کار با این تجهیزات، دوام قابل توجه و ... از دیگر مزایای این پمپ ها می باشد.

پمپ های کارواش صنعتی برتولینی

ویژگی اصلی ماشین لباسشویی برتولینی توانایی آنها در تولید قدرت و حجم متفاوت آب است. بنابراین در نمودار فشار آب این دستگاه از 110 تا 1000 محاسبه شده است که با توجه به موجودی زیاد قطعات این برند در بازار ایران مشکلی برای تعمیر پمپ کارواش برتولینی نخواهید داشت. اگرچه این دستگاه ها معمولا طول عمر بسیار بالایی دارند و در حین کار از لرزش پایینی برخوردارند.

بهترین پمپ کارواش را از تولیدکنندگان برتر خریداری کنید

شرکت بازرگانی آب نیرو به عنوان یکی از حرفه ای ترین مجموعه های تامین کننده تجهیزات صنعتی مرتبط با آب همواره طیف وسیعی از محصولات صنعتی از قبیل: پمپ کارواش، گیربکس صنعتی، کف پاش، مه شکن، کمپرسور هوا، کلیه تجهیزات آبیاری را ارائه می دهد. میکند دیزل ژنراتور، پمپ کش لوله، پمپ آبرسانی و ده ها محصول دیگر. دستیابی به حداکثر رضایت مشتری همواره نشان دهنده کیفیت بالای تولید و ساختار مقاوم تجهیزات تولیدی گروه آب نیرو است. برای اطلاع از شرایط قیمت و خرید انواع پمپ کارواش و سایر محصولات می توانید با کارشناسان این شرکت معتبر تماس حاصل فرمایید.