بیمه در ترکیه
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 2
  • بازديد امروز : 4
  • بازديد ديروز : 137
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 38
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 4
  • بازديد هفته : 652
  • بازدید ماه : 2,312
  • بازدید سال : 15,384
  • كل بازديدها : 49,421
  • ای پی شما : 18.119.102.215
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 161
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 03 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


یکی از شرایط و مدارکی که برای زندگی در کشور دیگری باید داشته باشید داشتن بیمه درمانی است. نه تنها ترکیه، بلکه سایر کشورهایی که در سفر یا زندگی می کنند، داشتن بیمه درمانی مهم است، اما وضعیت بیمه در ترکیه چگونه خواهد بود؟

مطمئن ترین بیمه نامه در ترکیه را انتخاب کنید.

یکی از شرایط و مدارک اقامت در کشورهای مختلف خرید بیمه سلامت ترکیه  می باشد. بیمه درمانی نه تنها در ترکیه بلکه در سایر کشورهایی که مسافرت یا زندگی می کنید نیز اجباری است اما شرایط بیمه در ترکیه چگونه است؟ اطلاعاتی در این مورد دارید؟ اگر چیزی در مورد بیمه ترکیه نمی دانید و در حال برنامه ریزی برای درخواست اقامت یا سفر به ترکیه هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک می کند تا جنبه تاریک این سفر را واضح تر ببینید. به تیم الماس بپیوندید.

خدمات بیمه در ترکیه

تمامی افرادی که برای اقامت یا سفر به ترکیه اقدام می کنند باید از بیمه درمانی در ترکیه استفاده کنند و بیمه مسافرتی برای ترکیه اجباری است. مهمترین دلیل این مشکل حفظ سلامت مسافران و شهروندان مقیم ترکیه است و سلامت جسمانی آنها به هر دلیلی می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. در نتیجه پس از داشتن بیمه درمانی می توانند از خدمات درمانی کامل و پیشرفته موجود در ترکیه استفاده کنند و در مواقع ضروری در مجتمع های بیمارستانی و بیمارستان های مدرن شهری پذیرش شوند.

ترکیه در حال فتح بالاترین قله های فناوری سلامت است. در واقع ترکیه در چند وقت اخیر با کسب تخصص در زمینه جراحی پلاستیک، درمان بهداشت دهان، درمان ناباروری یا پیوند اعضا خود را از سایر کشورها متمایز کرده است و می تواند به یکی از بهترین کشورها در زمینه سلامت و بهداشت تبدیل شود. . در جهان. از آنجایی که هزینه خدمات بالینی بسیار کمتر از کشورهای اروپایی یا سایر کشورهای خارجی است، مهاجران و شهروندان جدید که اقامت ترکیه را دریافت می کنند می توانند با هزینه بسیار کمتر از این خدمات استفاده کنند.

انواع بیمه در ترکیه

بیمه های موجود در ترکیه به بیمه درمانی محدود نمی شود و شهروندان ترکیه می توانند علاوه بر بیمه درمانی که مدت اقامت در ترکیه یا سایر بیمه های خودرو و خودرو را پوشش می دهد، خانه یا ساختمان خود را نیز بیمه کنند. اگر کمی در مورد اقامت ترکیه بدانید، می دانید که بیمه سلامت یکی از مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت ترکیه است، اما اطلاعات کاملی در مورد بیمه ای که در این کشور کار می کند را با شما در میان می گذاریم تا با انواع آن آشنا شوید. بیمه در ترکیه:

بیمه سلامت ترکیه

بیمه سلامت به طور عمده به دو نوع تقسیم می شود.

بیمه سلامت خارجی: نوعی بیمه سالانه مورد نیاز هنگام درخواست اقامت یا تمدید ترکیه است که هزینه آن بسته به گروه سنی متقاضی متفاوت است.

بیمه درمانی اضافی: بیمه درمانی ویژه برای شهروندان ترکیه و خارجیانی که به برنامه بیمه SGK ترکیه وابسته هستند. درمان در بیمارستان ها و مراکز پزشکی دولتی و خصوصی و همچنین داروهای داروخانه ها با تخفیف 40 تا 100 درصد را پوشش می دهد.

بیمه جامع سلامت: نوعی بیمه جامع با گزینه های درمانی فراوان و فرانشیز کامل یا بالا.

ارزش و کارمزد این نوع بیمه بسته به سن ذینفع متفاوت است، ارزش آن برای افراد مسن بیشتر خواهد بود و همچنین دارای عوامل تعیین کننده زیادی است و نوع آن اغلب بسته به سن ذینفع متفاوت است.بر اساس نوع بیمه و وضعیت سلامت. مالک.

بیمه مسافرتی ترکیه

بیمه مسافرتی یا بیمه ویزا: این نوع بیمه ای است که اکثر سفارتخانه ها و کنسولگری ها هنگام درخواست ویزای مسافرتی به آن نیاز دارند. این بیمه اغلب جنبه های مراقبت را پوشش می دهد و الزامات سفارت گاهی اوقات از سفارتی به سفارت دیگر متفاوت است. مانند: هزینه های درمانی و ایاب و ذهاب بیمار یا ایاب و ذهاب هنگام فوت. با توجه به شیوع و گسترش همه‌گیری کووید-19، بسیاری از سفارت‌ها از این بیمه برای پوشش درمان بیماری‌های کرونا می‌خواهند.

بیمه خودرو در ترکیه

هزینه این نوع بیمه بسته به نوع، قیمت، تاریخ تولید و بسیاری مشخصات دیگر متفاوت است و انواع خسارت را پوشش می دهد. این بیمه نامه خسارت و خسارت در ترکیه شامل بیمه شخص ثالث، بیمه سرقت، آتش سوزی، بلایای طبیعی یا صدمات بدنی به راننده و سرنشینان می باشد. برای خرید بیمه با شرکت مهاجرتی تماس بگیرید.

بیمه خانه در ترکیه

برای کسانی که می خواهند املاک و منازل خود را در ترکیه بیمه کنند می توانند از بیمه نامه های جامع آتش سوزی و زلزله، سرقت، سیل، اموال شخصی و بیمه اموال استفاده کنند.

بهترین بیمه مسافرتی در ترکیه

تمامی افرادی که متقاضی بیمه در ترکیه هستند و اقامت دارند باید مدارک بیمه درمانی را همراه با درخواست خود به اداره مهاجرت ارائه دهند. علاوه بر این، این داوطلبان باید دارای بیمه مسافرتی باشند. اکثر مردم به دنبال بیمه های ارزان قیمتی هستند که حدود 1000 لیر در بیمه دارند. مهمترین نکته در مورد این بیمه نامه ها قانونی بودن و قیمت است. اکثر بیمارستان های ترکیه با این شرکت های بیمه قرارداد ندارند و ممکن است بیمه نامه این شرکت ها سندی برای ارائه به اداره مهاجرت باشد.

افرادی که می خواهند از شرایط بیمه درمانی در ترکیه استفاده کنند باید از شرکت های معتبری که مورد پذیرش بیمارستان ها و مراکز درمانی هستند، بیمه نامه خریداری کنند. این شرکت های بیمه شامل شرکت هایی مانند بیمه آنا دولو، آنکارا، آلیانس و ... از جمله گزینه های معتبری هستند که پذیرفته می شوند.

بیمه نامه های شرکت های بیمه معتبر

دو نوع قرارداد بیمه با شرکت های معتبر ترکیه وجود دارد:

نیم بیمه 30 تا 60 درصد هزینه های درمانی را با هزینه سالانه 2000 تا 5000 پوند پوشش می دهد.

بیمه کامل 100% هزینه های درمانی افراد را پوشش می دهد که سالانه 10000 تا 20000 لیر هزینه دارد.

نتیجه

در مورد بیمه در ترکیه، شرایط بیمه و انواع بیمه در ترکیه صحبت می کنیم. بیمه یکی از مهم ترین مدارک و شرایطی است که برای اخذ اقامت ترکیه باید همراه داشته باشید. اگر فقط به اقامت در ترکیه فکر می کنید، بیمه نامه های ارزانتر ممکن است گزینه خوبی باشد، اما زندگی در یک کشور خارجی و در شرایط غیرقابل پیش بینی بسیار دشوار است. توصیه می کنیم اگر قصد دارید برای بیمه نامه هزینه کنید، حداقل بیمه نامه های موجود را انتخاب کنید. ما در گروه الماس آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما در این مسیر هستیم.