لوازم استخر را در Pyshoren خریداری کنید
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 55
  • بازديد ديروز : 66
  • آي پي امروز : 29
  • آي پي ديروز : 42
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 121
  • بازدید ماه : 2,438
  • بازدید سال : 8,972
  • كل بازديدها : 43,009
  • ای پی شما : 18.117.148.105
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 145
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


تجهیزات استخر و استفاده از انواع استخرها روش بهتری برای استفاده از انواع استخرها ایجاد کرده است، بنابراین می توان این نوع تجهیزات را عامل بسیار مهمی در تغییر استخرها و شرایط استفاده از آنها در شرح.

استخرها بر اساس اهداف و چالش های مختلفی ساخته می شوند، به همین دلیل انواع استخر را می توان به استخر باغ، استخر خانگی، استخر صنعتی، استخر پرورش ماهی، استخر روباز و استخر سرپوشیده تقسیم کرد. که در این مقاله به آن پرداخته ایم.» به دو نوع استخر باغ و استخر سرپوشیده به همراه تجهیزات استخر مورد نیاز برای استفاده از آن ها می پردازیم.

پس اگر می خواهید بدانید مهم ترین لوازم استخر کدامند و چه شرایطی دارند و چه ویژگی هایی دارند با ما همراه باشید.


تجهیزات استخر به چه معناست؟

به طور کلی لوازم حمام همه چیز، ابزار، تجهیزات و موادی هستند که شرایط بهتری را برای استخر ایجاد می کنند و مشکلات مختلف استفاده از آن را برطرف می کنند. تجهیزاتی که به عنوان تجهیزات استخر شناخته می شوند برای هدف خاصی استفاده می شوند و برای بهبود شرایط باید با نوع استخر هماهنگ شوند.


ابزار ضروری باغبانی

به تمام حوض‌های ساخته شده در باغ که برای استراحت یا در نهایت برای آبیاری درختان استفاده می‌شود، حوض باغ می‌گویند که تجهیزات مورد نیاز آن‌ها با سایر حوض‌ها کمی متفاوت است و همچنین از آنجایی که چنین استخرهایی در بیرون ساخته می‌شوند. ، باید از تجهیزات استخر در فضای باز برای آنها استفاده شود. برخی از ابزار مهم حوض باغ به شرح زیر است.


فیلتر شنی استخر

فیلتر شنی استخر یکی از انواع تجهیزات استخر در فضای باز است که اگر قصد آبیاری استخر خود را دارید حتما باید از آن استفاده کنید. فیلتر شنی استخر شرایطی را فراهم می کند تا شن و ماسه، آلودگی آب و مواد نامطلوب موجود در آب جدا شود و آب شرایط بهینه را به دست آورد.


پمپ استخر

پمپ استخر وسیله ای بسیار مهم برای هر نوع استخری محسوب می شود که در استفاده از آن مزایای زیادی دارد که باید به عنوان ابزار استخر باغی مورد استفاده قرار گیرد. پمپ استخر از راکد ماندن آب جلوگیری می کند، از ورود ذرات معلق به داخل آب جلوگیری می کند، افت فشار آب را جبران می کند و از آلودگی آب در مقیاس بزرگ جلوگیری می کند. به همین دلیل باید از قیمت استخر در خارج از استخرهای باغی که روکش ندارند و آلاینده های مختلفی وارد آن می شود استفاده کرد. برای خرید بهترین پمپ آب باید با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا با احتساب عوامل مختلف موثر در این زمینه بتوانید پمپ آب متناسب با شرایط خود را تهیه کنید.

کلرزنی استخر

دستگاه کلر استخر یکی دیگر از تجهیزات مهم استخر است که اگر می خواهید در استخر شنا کنید باید داشته باشید. همانطور که از نام آن پیداست، کلرزن غلظت بالایی از کلر را به آب استخر اضافه می کند تا آب را ضد عفونی کند و از گسترش بیماری و بیماری به انسان جلوگیری کند. کلر انواع مختلفی دارد و بهترین برای باغ را می توان کلر استخر شناور یا کلر نمک دانست که ارزانتر است و هزینه ها را کاهش می دهد.

مهمترین تجهیزات استخر خانگی

استخرهای سرپوشیده باز یا بسته هستند که نیاز به تجهیزات استخر نیز دارند و برای آنها باید از تجهیزات مناسب استخر سرپوشیده استفاده کرد که برخی از آنها عبارتند از:

فیلتر شنی تصفیه آب یا فیلتر شنی خانه استخر

فیلترهای شنی مورد استفاده در استخرهای باغ نیز برای استخرهای خانگی ضروری است، اما فیلترهای شنی برای استخرهای خانگی باید از این نظر استفاده شود. در میان انواع فیلترهای شنی تصفیه آب که به عنوان تجهیزات استخر استفاده می شود، فیلتر شنی فایبرگلاس یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه های ایده آل برای ظرفیت می باشد.

ماسه فیلتر شیشه ای مایع وزن بسیار سبکی دارد و حمل و نقل آن بسیار آسان است. علاوه بر این، این نوع ماسه فیلتر دارای مقاومت حرارتی بالایی بوده و همچنین بسیار ارزان است.


پمپ استخر خانگی

استفاده از پمپ برای استخرهای خانگی بسیار ضروری است و از این نظر تفاوتی بین استخر باز یا بسته وجود ندارد بلکه انواع استخرهای خانگی نیاز به پمپ دارند. پمپ استخر خانگی باید بر اساس اندازه، حجم آب و باز یا بسته بودن آن تهیه شود و یکی از بهترین انواع پمپ آب استخر خانگی می تواند انواع پمپ های ایتالیایی باشد که لذت زیادی را به همراه دارد.


استخر کلر

اگر استخر منزل شما کم مصرف است و مدت زیادی از استخر استفاده نشده است، کلر شناور مقرون به صرفه و راحت است. با این حال، اگر استفاده از استخر شما مکرر و گسترده است، یا اگر قصد دارید روزانه آب استخر خود را ضد عفونی کنید، بهترین کلرزن خانگی، کلرزن خطی یا اتوماتیک است که آب شما را روزانه ضد عفونی می کند. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از کلر خط باید در همان مکانی که استخر ساخته شده است نصب شود، در غیر این صورت به صورت خودکار از کلر استفاده می کند.



آخرین کلمه

تجهیزات استخر ذکر شده در این مقاله را می توانید در انواع مختلف از مجموعه پایای خورشید تابان از طریق سایت مجموعه payagostaresh.ir خریداری کنید.

گروه پایا شاران یکی از قدیمی ترین تامین کنندگان ماشین آلات صنعتی و تجهیزات استخر در کشور می باشد و خدمات آنلاین و اینترنتی خود را نیز ارائه می دهد تا عزیزان ما به راحتی به تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که از طریق این مجموعه می توانید انواع ابزار و تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود را نیز وارد نمایید.

مراجعه به منبع: https://www.asianews.ir/fa/newsagency/14412/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%DB%8C