پمپ وکیوم یا پمپ خلا
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 3
  • بازديد امروز : 17
  • بازديد ديروز : 96
  • آي پي امروز : 14
  • آي پي ديروز : 25
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 3
  • بازديد هفته : 113
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 16,019
  • كل بازديدها : 50,056
  • ای پی شما : 3.145.165.158
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 162
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


پمپ وکیوم صنعتی  که به پمپ های خلاء نیز معروف هستند، ابزار بسیار مفیدی هستند که برای مصارف مختلف در صنایع مختلف استفاده می شوند. پمپ های وکیوم انواع و اجزای مختلفی دارند که هر کدام توسط برندها و تامین کنندگان مختلف به فروش می رسند. شرکت صنایع وکیوم پارس به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان پمپ های وکیوم سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند.

پمپ خلاء چیست؟

پمپ خلاء وسیله ای است که برای ایجاد خلاء در کاربردهای مختلف استفاده می شود. قدرت مکش پمپ خلاء میزان مکش گاز را بر حسب متر مکعب در ساعت نشان می دهد. در واقع وظیفه پمپ خلاء مکش و استخراج مولکول های هوا یا گازهای مختلف از هوا برای ایجاد مخزن خلاء با فشار کمتر از جو است.

پمپ ها یکی از قدیمی ترین پمپ های خلاء هستند که اولین بار در دوران روم باستان مورد استفاده قرار گرفت. اما به طور دقیق، طراحی و ساخت پمپ های هوا به حدود 370 سال پیش برمی گردد.

اگرچه این نسخه استفاده شده در آن سال ها بسیار ابتدایی بود، اما جذابیت و تنوع عملکرد باعث رشد و توسعه مداوم این ساز در طول سه قرن گذشته شده است. امروزه این دستگاه ها نسبت به پمپ های قبلی پیچیده تر هستند.

قطعات صنعتی پمپ وکیوم بخرید

پمپ وکیوم بخرید

هنگام خرید پمپ وکیوم توجه به ظاهر محصول، ظرفیت آن و میزان خلاء آن ضروری است. اگر هر یک از این موارد نادیده گرفته شود، در درازمدت می تواند منجر به مشکلات زیادی شود.

قبل از خرید هر یک از پمپ های فوق، مشخص کنید که در یک زمان معین به چه مقدار جاروبرقی نیاز دارید، به انتخاب بهتر دستگاه کمک می کند.

به طور کلی می توانید قبل از خرید هر دستگاهی از کارشناسان شرکت صنایع برق پارس کمک های لازم را دریافت کنید.

قیمت پمپ وکیوم یا پمپ وکیوم را بررسی کنید

مقایسه برندهای مختلف و قیمت پمپ های وکیوم یکی از اقداماتی است که قبل از خرید باید انجام دهید. با توجه به اینکه این محصول صنعتی است و تولیدکنندگان و واردکنندگان محدود هستند، توصیه می کنیم از شرکت بزرگی مانند صنایع وکیوم پارس بخواهید تا قیمت پمپ وکیوم را بررسی کند.

به همین دلیل معمولا شرکت های معتبر با ارائه کاتالوگ هایی با مشخصات فنی کامل و همچنین مروری کامل، شما را در تمامی مراحل خرید همراهی و راهنمایی می کنند.

مشخصات فنی پمپ خلاء یا پمپ خلاء

مشخصات فنی پمپ وکیوم یا پمپ خلاء

پکیج های پمپ شامل یک یا چند پمپ قابل استفاده در مدارهای مختلف، الکتروموتورها و مخازن خلاء، درپوش های جداسازی مایع و گاز، شیرهای قطع و غیره می باشند. از تجهیزات تشکیل شده است.

از آنجایی که پمپ های وکیوم ساخت شرکت صنایع وکیوم پارس از مواد و قطعات مختلف با کیفیت و دقت بالا ساخته شده اند، نیاز به تعمیرات بسیار کمتر است. بالانس دینامیکی پروانه از هرگونه لرزش در تجهیزات جلوگیری می کند و مشتری می تواند بدون نگرانی از آن استفاده کند.

مزایای خرید پمپ وکیوم از صنایع وکیوم پاراس

طراحی فشرده

عملکرد کاملا قابل اعتماد و تعمیر و نگهداری آسان.

هیچ نشتی وجود ندارد

مکش ایمن با وکیوم مناسب

باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های نگهداری می شود.

دوستدار محیط زیست

نتایج ثابت و قابل اعتماد

پمپ خلاء چگونه کار می کند؟

حرکت چرخشی و خارج از مرکز پروانه حول محور پمپ در سیلندر حاوی سیال عامل، معمولاً آب (از سیالات دیگری مانند روغن، سیالات آلی و هیدروکربن ها نیز می توان استفاده کرد)، باعث ارتعاش حلقه سیال می شود.

در جهت چرخش، با ورود و خروج مداوم پره ها در داخل سیال سرویس، حجم بسته فضای بین دو سر سیلندر، هم پره ها و هم دیواره داخلی رینگ سیال از یک طرف افزایش می یابد. . مساحت) و جذب صورت می گیرد و از طرفی دوباره کاهش می یابد (مساحت دهش) و فشردگی ایجاد می شود.

پمپ توسط مایع سرویس خنک می شود. علاوه بر این، می توان از تراکم ذرات مایع همراه با هوای خروجی استفاده کرد و آن را به پمپ بازگرداند، زیرا به دلیل خنک شدن و تثبیت دمای پمپ، تراکم همدما است. برای خرید محصولات شركت اندرس هاوزر با ما تماس بگیرید.


از پمپ خلاء استفاده کنید

هنگام در نظر گرفتن انواع و اقسام پمپ های وکیوم، باید برای اطلاعیه خرید و استفاده مورد نظر مشتری مناسب باشد. به عنوان مثال، پمپ های خلاء مورد استفاده در تهویه مطبوع برای حذف رطوبت و سپس حذف هوا یا گازهای غیر قابل تجزیه از سیستم استفاده می شود. در نظر داشته باشید که قیمت پمپ کولر گازی بسته به قدرت مکش و قدرت آن متفاوت است.

همچنین پمپ وکیوم مینیاتوری وزن سبکی دارد و برای جراحی و تجهیزات پزشکی کاربرد دارد. خرید پمپ وکیوم کوچک در صنعت پزشکی به دلیل اهمیت و کارایی آن در این عملیات ارزشمند است.