سه نکات بسیار مفید برای بهبود برج العرب
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 75
  • بازديد ديروز : 107
  • آي پي امروز : 13
  • آي پي ديروز : 63
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 6
  • بازديد هفته : 75
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 15,981
  • كل بازديدها : 50,018
  • ای پی شما : 3.143.22.19
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 162
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین

این پیست در ابتدا میدان اسبدوانی بوده و از سال ۲۰۰۹ کاربری آن به تأسیسات میدان مسابقه تغییر یافت. به گزارش ایسنا بنابر اعلام ره بال آسمان، دبی از تجاریترین شهرهای جهان است که سالانه میزبان مسافران زیادی از سرتاسر جهان است. آژانس مسافرتی سالومه سیرhttp://saloumeh.net به عنوان مجری برتر برگزارکننده تورهای داخلی و خارجی پاسخگوی مسافران عزیز جهت رزرو و ارائه های پکیج های ویژه می باشد. نمای بیرونی مسجد جمیرا و همچنین معماری داخلی آن برای عکاسی جالب هستند. بازدیدکنندهها در زمان اقامه نماز و زمانی که نمازگزارها در مسجد هستند، اجازه عکاسی ندارند. بروید. ویژگی دیگری که درباره این مسجد وجود دارد این است که سوژه جذابی برای عکاسی می باشد. یک باغ سنگی نیز در این پارک وجود دارد که رودخانه های کوچکی از آن میگذرد . معماری این مسجد ترکیبی از معماری شرقی و غربی می باشد. اگر همراه خانواده به شهر دبی سفر کرده اید پیشنهاد میکنیم جتما سری به این پارک بزنید چرا که انتخاب بسیار مناسبی است که همراه همسر و فرزندانتان در آنجا پیک نیک کنید و به دور از شلوغی و تنش شهر روزی آرام و دل انگیز را تجربه کنید . شهر دبی با سرعت معجره گری در حال پیشرفت و رشد است به طوری که نمی توانید چهره شهر را با چند سال پیش مقایسه کنید ، قسمت های بسیاری از دبی نسبت به 20 سال پیش که بیابانی بیش نبود ، حالا میزبان آسمان خراش های سر به فلک کشیده ای هستند که گردشگران زیادی از سراسر دنیا و همچنین مسافران در تور دبی برای تماشا این همه شگفتی از کشورهای دیگر به به این شهر جذب می شوند . مسافران تور لحظه آخری دبی می توانند از این جاذبه گردشگری دیدن کنند. برای نمای بیرونی مسجد جمیرا از سنگهایی به رنگ سفید، کرون و صورتی روشن استفاده کردهاند.

a snow covered tree branch with a building in the background نمای بیرونی این مسجد را با سنگهای سفید مرمر و گرانیت تزیین کردهاند که حس پاکی را منتقل میکند. برای ساخت مسجد جمیرا از بهترین صالح مانند سنگهای مرمر و گرانیت استفاده کردهاند. یک ترن نیز گردشگران را بعد از ظهرها دور تا دور پارک میگرداند. در این پارک پنج ساحل وجود دارد که گردشگران بیشتر به خاطر این سواحل به پارک الممرز میآیند. البته این یک نکته منفی نیست بلکه میخواهیم خاطر نشان کنیم که برای بازدید از مسجد جمیرا انتظار یک مکان تاریخی نداشته باشید. از دیگر امکانات این هتل در دبی است. البته باید توجه داشت که هزینه تهیه و رزرو بلیط این کابین ها 175 درهم است. با توجه به اینکه در این هتل باشگاه بدنسازی دایر شده است، برای مسافرانی که به ورزش علاقه دارند یکی از خبرهای خوب به شمار میرود. از زمان های بسیار دور عرب ها در منطقه محبوب جمیرا زندگی می کردند و شغل اصلی آن ها ماهیگیری و صید مروارید بوده است . در گذشته کسبوکار بیشتر بومیها در این منطقه ماهیگیری و صید صدف و مروارید بود؛ اما ویژگیهای این منطقه توجه ثروتمندها را به خودش جلب کرد. در تمام قسمتهای مسجد جمیرا میتوانید ویژگیهای مجلل را مشاهده نمایید. به همین دلیل مسجد جمیرا را نیز با شکوه تمام ساخته اند.

باغ پروانهها در وسط این باغ در محوطهای بسته قرار دارد که ضمن بازدید از گلها میتوانید از پروانههای زیبا با گونههای مختلف دیدن کنید. ساعت کار پارک مشرف از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۰ شب است. موزه آینده، تجربه جهان باز در یک محیط قهرمانانه را برای کودکان سه تا ۱۰ ساله فراهم میکند. در ادامه با مجله گردشگری تراولا همراه شوید تا اطلاعاتی مانند اینکه موزه آینده دبی کجاست، طراح موزه آینده دبی کیست، داخل موزه آینده دبی چه خبر است، ساعت بازدید از موزه آینده، قیمت بلیط موزه آینده و اینکه شعر روی موزه آینده دبی چیست تقدیم شما شود. برای بازدید از فضای داخل این مسجد نیز باید قوانینی مانند پوشش خانمها و آقایان را رعایت کنید. استخر، منطقه سرپوشیده، شتر سواری، باربیکیو، زمین های بازی، پیست دوچرخه سواری، زمین بستکبال، والیبال و هندبال از جمله امکانات موجود در این پارک برای مسافران تور دبی هستند. مسافران تور صحرا بعد از عبور از کنار کاروان های شتر در یک اردوگاه عربی توقف می کنند. توسط یک پایه کامل که ۲۷ متر از هر طرف دکل گسترده شده است حمایت میشود و توسط یک آسانسور وسیع قابل دسترسی است. پارک مشرف دبی(Mushrif Park Dubai) جزو جاذبه های گردشگری و معروف بهپارکتور دبی تیر 98 دهکده جهانی دبی می باشد.این پارک مجهز بهاستخر، منطقه سرپوشیده، پیست دوچرخه سواری، زمین بستکبال، والیبال و هندبال، مرکز اسب سواری، شتر سواری و باربیکیو می باشد.هزینه ورودیپارک مشرف دبیبه ازای هر نفر 3 درهم است. پارک مشرف دبی (Mushrif Park Dubai) در زمینی به وسعت 124 هکتار بنا شده است. در محوطه پیرامون برج خلیفه پارکی به مساحت ۱۱ هکتار وجود دارد که توسط گروه آمریکایی معماری منظر، برنامه ریزی و طراحی شهری، SWA، با الهام از گل صحرایی "هیملیس" طراحی شدهاست.

این پارک با مساحتی حدود 106 هکتار در منطقه الحمریه بعد ازاسکله الحمریه قرار دارد. نمای برج خلیفه از ۲۴۳۴۸ قطعه شیشه تشکیل شدهاست که جمعاً مساحتی برابر با ۱۲۰۰۰۰ متر مربع دارد. این پارک در جایگاه نهم از بین 25 پارک آبی برتر به انتخاب TripAdvisor قرار دارد. مسجد جمیرا دبی یکی از مساجد برگزیده شهر دبی می باشد که شهرت خاصی در بین عموم دارد. دسترسی به طبقه ششم برای عموم بازدیدکنندگان فعلا ممکن نیست و برای موسسات و دفاتر خصوصی رزرو شده است. اگر روز دوشنبه را برای خرید از این پاساژ انتخاب کنید، ممکن است با تخفیفهای تا 50درصد نیز روبه رو شوید. گردشگران هنگام ورود به مسجد از سنگ های قهوه ای مایل به رنگ صورتی کار شده در نمای این بنا، ممکن است کمی متعجب شوند و به خالق چنین مسجدی احسنت بگویند. بعد از ساخت مسجد توجه گردشگرها به این بیشتر شد. هنگام قدم زدن در این پارک باید به اطرافتان نیز توجه کنید چرا که پرندگان و گونه های گیاهی ای که در این پارک وجود دارد که لذت پیاده روی را چندین برابر میکند . از ویژگی های این باغ گل این است که طراحی گل ها به گونه ای است که یک شکل سه بعدی را به وجود می آورد. همه دبی را به آسمانخراشهایش میشناسند؛ اما یکی از جذابترین جاذبههای گردشگری و بناهای تاریخی دبی مسجد جمیرا است. مسجد جمیرای دبی از تماشاییترین جاذبههای گردشگری در دبی است و بازدید از آن را به شما پیشنهاد میکنیم. مسجد عمر بن خطاب با الهام از مسجد سلطان احمد استانبول، توسط تاجری به نام خلف الهبوتور تاسیس شد که جایگاه زیبا ترین مسجد دبی را به خود اختصاص داده است. این موزه که "موزه زنده" نامیده می شود، عناصری از نمایشگاه های سنتی، تئاتر و جاذبه های موضوعی را در خود جای داده است، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند فراتر از حال و به سمت امکانات بی حد و حصر آینده نگاه کنند.

مسجد جمیرا از مهمترین جاذبههای دیدنی دبی است. این شهر کوچک جاذبههای گردشگری زیادی را در خودش دارد. پارکی کوچک و سرسبز که مکانی مناسب برای پیادهروی است و خبری از شلوغی نیست. از این کارت هدیه میتوانید در رستورانها و کافههای مجموعه استفاده کنید. حتما تا به حال فیلم لاگان (یکی از نامزدهای جشنواره اسکار بخش فیلم های خارجی) را دیده اید، اگر دوست دارید به فضای روستایی و پرماجرای این فیلم وارد شوید به بخش “Rustic Ravine” بروید و در مسابقه کریکت بووان و تیم بریتانیایی شرکت کنید یا سوار کالسکه شوید و اسلحه های مادون قرمز را بردارید و به تعقیب جبارسینگ بروید و در پایان به تماشای مبارزه دیدنی سلمان خان در فیلم «نترس» بروید. امارات متحده عربی کشوری مسلمان است و با اینکه به یکی از مهمترین قطبهای گردشگری جهان تبدیل شده، همچنان بسیاری از قوانین اسلامی را برای همگان ضروری میداند. مرکز خرید اوتلت مال دبی یکی از این اوتلت استورها است. شما میتوانید قبل از سفر به این شهر، به راهنمای خرید بلیط هواپیمای دبی نگاهی بیندازید تا بتوانید بهترین بلیط را برای خود بیابید. برای ساخت این بنا از سبک معماری فاطمیان الهام گرفتهاند که چندین قرن پیش در شمال آفریقا و مخصوصا مصر به قدرت رسیده بودند. تمیز کردن این تعداد نمای شیشهای بهصورت افقی است که از طریق شیارهای موجود در طبقات ۴۰٬۷۳ و ۱۰۹ انجام میشود. از دیگر ویژگی های این موزه منحصر به فرد، بهره گیری از انرژی خورشیدی، از طریق نمای آن است.

لطفا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید. این پارک آبی محبوب در کنار آتلانتیس، پالم، با 105 وسیله سواری و سرسره آبی در سه برج، تجربههای دریایی و ورزشهای آبی، سواحل خصوصی و مناطق بازی کودکان برای همه سنین، یکی از بزرگترین پارکهای آبی جهان است. یکی از زیباترین پارکهای دبی، باغ جادوئی است که گلهای فراوانی با گونههای مختلف در آن پرورش داده شده است. این مرکز خرید که از شلوغ ترین بازارهای عمده فروشی در دبی به شمار میآید، تنها یک کیلومتر با اژدهای اول فاصله دارد. علاوه بر پارچه های تولید داخل، بسیاری از واردکنندگان بیشتر پارچه های خارجی را نیز به صورت کیلویی خریداری می کنند، در بازارهای دبی این نوع خرید روشی بسیار مرسوم است و بازرگانان ایرانی برای خرید انواع پارچه های تولیدی کشورهای مختلف به دبی سفر می کنند. مسجد جمیرا بهلطف نورپردازی، از زیباترین جاهای دیدنی دبی در شب است و در تاریکی جلوهای دیگری دارد. یکی از زیباترین سواحل دبی منطقه جمیرا است که امروزه تبدیل به ناحیه لوکس با هتل های بسیار گران قیمت شده است و محل مناسبی برای تفریح افراد ثروتمند است. همچنین، در ۸ رستوران و بار این هتل میتوانید انواع غذاهای سراسر جهان، از غذاهای انگلیسی و عربی گرفته تا غذاهای دریایی و همچنین انواع دسر و صبحانههای لذیذ را امتحان کنید. در این بازار علاوه بر خرید لباسهای هندی، پاکستانی و افغانستانی با قیمت مناسب، تعداد بسیاری از مغازههای جواهرفروشی به چشم میخورد که انواع جواهرات را با قیمتهای مناسب و تخفیفهای شگفت انگیر ارائه میکنند.

ساخت این برج، از ۶ ژانویهٔ ۲۰۰۴ آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ گشایش یافت. در گذشته منطقه جمیرا بیشتر محل زندگی صیادان و ماهیگیران بود اما با پیشرفت دبی این منطقه تبدیل به یکی از شلوغ ترین مناطق دبی و همچنین لوکس ترین منطقه دبی گشته است و از ثروتمندان بسیاری پذیرایی می کند. اولین هتل مرتفع جهان هتل جوورا در دبی است که بیش از 356 متر ارتفاع دارد. هتل برج العرب دبی در نگاه اول یک برج ممتاز دارای طراحی غیرمعمول است که شبیه به یک بادبان غول پیکر در ارتفاع ۱۰۰۰ پایی ساخته شده است. این مرکز خرید بزرگ دارای چهار طبقه و 390،000 فوت مربع است. مساحت این برج حدود 5.9 میلیون فوت مربع است. در این پارک درختان صحرایی مانند: مانند: کُور، کُنار، کِرت، سمر ، گز، سَلَم به وفرت وجود دارد. در این مرکز خرید چهارطبقه، یک مرکز سلامتی و آبگرم، یک هزارتوی زیبا از کریستالها، یک سینمای سهبعدی و یک شبیهساز ترن هوایی وجود دارد. حداقل یک روز قبل از بازدید بلیط های خود را تهیه کنید و حتی الامکان بلیط های Combo بگیرید. به همین دلیل یکی از زمان هایی که می توانید تور دبی ارزان تهیه کنید، تابستان ها است. یکی از مشهورترین هتلهای امارت متحدهی عربی هتلی به نام برج العرب دبی میباشد.

یکی از تفریحات دبی پارک آبی آکواونچر است. بازیهای الکترونیکی و ماشین های بازی برای نوجوانان، سه زمین تنیس، مسیر ویژه دو و پیاده روی، زمین های والیبال، فوتبال وبسکتبال، میدان موانع، بیش از 20 محل برای طبخ باربی کیو و محوطه وسیع چمن. این پیست دارای یک زمین خاکی به مساحت ۲۲۰۰ متری و یک زمین چمن در مرکز آن برای انجام بازی های گلف می باشد. عرشههای رصد برج خلیفه از اماکن دیدنی دبی برای کودکان است؛ که دارای سکوهای رصد با مناظر پانوراما از شهر است. در این مسیر کوهنوردی همچنین چندین مجسمه، پل و راهروی چوبی، پلکان و محل استراحت نیز وجود دارد که دارای نمای کامل از منطقه و محیط زیست در پارک مشرف هستند. آتلانتیس از شناخته شده ترین هتل های دبی و یکی از لوکس ترین هتل های این شهر است. چند سالی می شود که از خبرهها نام دبی را مکرر می شنویم و شاهد پیشرفت روز افزون و چشمگیری از مردم این شهر لوکس هستیم و به شما عزیزان هم پیشنهاد می کنیم که این جاذبه رو از دست ندهید . هیچ بزرگنمایی در نام موزه آینده دبی وجود ندارد؛ این موزه درست همانند اسمش، از دل آینده بیرون آمده و گشت و گذار در آن، میتواند تصویری جذاب از فردای بشر به ما بدهد. طراحی، ساخت و تکنولوژی به کار رفته در این موزه اعجاب انگیز و حتی نام گذاری آن به گونه است که بتواند تصویری قابل لمس از آینده بشر به مخاطبان و بازدیدکنندگان خود ارائه دهد. این سازه بعنوان یکی از دستاوردهای مهم بشر به حساب می آید که بواسطه زیبایی هی و دیدنی های بسیاری که دارا می باشد می تواند یک روز کامل از سفرتان را برای بازدید به خود اختصاص دهد. مسجد جمیرا دبی با توجه به نمای مرمرین، سفیدی که دارا می باشد، زیبایی مسحور کننده ای را از خود به نمایش گذاشته است.

در ورودی این موزه، نمایشگاه جذابی از نقشههای قدیمی امارت و دبی وجود دارد که به خوبی نشان میدهد که این کشور بعد از رونق صنعت نفت، چطور گسترش پیدا کرده است. در ضمن جالب است بدانید که دیوار قبله مسجد جمیرا دیواری است که رو به مکه است چرا که این سمت جهت قبله است و مسلمانان باید در هنگام نماز به این سمت بایستند ، محراب در مرکز دیوار قبله نشان دهنده جهت دقیق دعا می باشد و همچنین این محل مقدس ترین مکان در مسجد جمیرا بشمار می رود . قیمت منوی غذایی در این رستوران متوسط رو با بالا بوده و قابل دسترس و امتحان کردن برای تمامی مردم می باشد. فقط قسمت VIP طبقه بالا جلوی عرشه کشتی می باشد. هر طبقه از موزه به عنوان یک مجموعه فیلم تعاملی گسترده طراحی شده است که توسط داستاننویسان، فناوران و هنرمندان بینا زنده میشود. از انواع نمایشگاه های تفاعلی گرفته تا تجهیزات نوآورانه، موزه آینده دبی امکانات جذاب و بی شماری برای بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. ضمن اینکه یک فروشگاه کفش به نام اِکو در این مرکز خرید شعبه دارد که کفشهای دوستدار محیط زیست ارائه میدهد. این شامل برقراری اطمینان از دسترسی به ارتباطات، حمل آب آشامیدنی کافی و پوشیدن لباسهای مناسب، داشتن کفشهای مناسب و ابزار ایمنی برای کوهنوردی است. در معماری پارک مشرف از معماریهای انگلیسی و آلمانی الهام گرفته شده است. به گفتهی وبسایت شهرداری دبی، ورود به پارک مشرف ۱۰ درهم برای هر خودرو و ۳ درهم برای هر فرد هزینه دارد. البته اصلا نباید در این پارک دغدغه ی غذا را داشته باشید چرا که رستوران ها و کافه هایی در پارک وجود دارد که غذاهایی با کیفیت و منحصر به فرد را به شما ارائه میکند . برای معرفی مسجد جمیرا در دبی میخواهیم مطلبی را به شما ارائه دهیم.

مسجد جمیرا به زیبایی ویژگیهایی از معماری غربی کلاسیک، معماری عربی و اسلامی و معماری بیزانس را نشان میدهد. پارک مشرف هم یکی دیگر از تفریحات دبی به شمار میرود که بازدید از آن جالب و به یادماندنی است. ساخت این مسجد در سال 1976 آغاز گردید و جزء قدیمی ترین مساجد در امارات متحده به شمار رفت. ضمنا ساخت این مسجد را در سال 1976 میلادی آغاز شد و به همین علت یکی از قدیمی ترین عبادتگاه های مسلمان ها در امارات متحده عربی به شمار می رود . پارک آبی آتلانتیس,جزو بزرگترین پارکهای خاورمیانه است که در شهر دبی و قسمت نخل مانند آن قرار دارد و جزو هتل بزرگ آتلانتیس می باشد.پارک از چند قسمت تشکیل شده است,دلفین بی,یاحل,سرسره های بازی.اولین و هیجان انگیزترین قسمت پارک آبی آتلانتیس واتر ساید نام دارد که در آن سرسرهی سقوط آزاد، سرسرهی چاله فضایی، سرسرهی U شکل و سرسرهی مسابقهی سرعت به چشم میخورند. پارک مشرف در قسمت شرقی دبی یعنی منطقه ی دیرا قرار گفته . در بخش دلفیناریوم کریک پارک آموزشهایی در زمینه حیات وحش و علوم به بازدید کنندگان داده میشود. آلاچیق هایی مجهز به وسایل آشپزی و محل طبخ باربی کیو به متقاضیان کرایه داده می شود. عین دبی با داشتن ۴۸ کابین مجهز به تهویه مطبوع، میتواند در هر دور میزبان ۱۷۵۰ نفر باشد. سواحل این پارک مجهز به سرپناه، اطاق های مخصوص تعویض لباس و دوش می باشند.

پیوند هنر با روح انسان، مسألهای انکار نشدنیست و نشانههای این ارتباط ناگسستنی در جای جای تاریخ بشریت وجود دارد. در مرکز خرید برجمان برندهایی مانند Nautica و NEXT وجود دارند و همین طور چندین پاساژ لوکس به نام های لوئیس ویتون ، مون بلان و … در اینجا گرانترین و لوکس ترین هتل های دبی را بررسی می کنیم. البته حساب جیبتان را هم داشته باشید؛ چرا که گرانترین زمان سفر به دبی هم در زمستان است. در ۲۸۰ متری ساحل جمیرا واقع شده است و چهارمین هتل بلند جهان به حساب میآید. وقتی از دبی صحبت میکنیم، شهری زیبا، با شکوهِ ساختمانهای بلند و سر به فلک کشیدهاش، به ذهن میآید. اما از شروع ماه مه که معولا تا شش ماه هم به طول می انجامد، گرمای هوا طاقت فرسا میشود. مدت زمان انجام این پروسه، ۲ الی ۳ ماه طول میکشد. این قاب عکس فوقالعاده با ارتفاع 150 متر که در میان محلههای قدیمیتر دبی در اطراف نهر و فضای مدرن شهر قرار گرفته، یکی از جدیدترین مناظر دبی است. بد نیست قبل از سفر به این شهر اطلاعاتی از دیدنی ها و جاذبه هایش جمع آوری کنید . بودن در جمع گردشگران بینالمللی در مسجد جمیرا تجربه خاصی است. باید به این نکته اشاره کنیم گردشگران ایرانی از تماشای این مسجد چندان به وجود نمی آیند زیرا در کشورمان مسجد های بزرگ و شاهکارهای معماری داریم که قرنها قدمت دارند. در مسجد جمیرای اسلامی ایجاد هر گونه تصاویر از موجودات زنده به جز گیاهان ، که می تواند پرستش شود منع شده است و بر این اساس به ندرت می توان عکسی را در مساجد یافت . در بین راه مسافران می توانند از تصاویر پانورامایی لذت ببرند و فرصت فوق العاده ای است تا مهمانان از خلیج فارس عکس برداری کنند. یکی از جاهای دیدنی دبی طرفداران زیادی دارد، پارکهای دبی است که مسافران زیادی به این پارکها آمده و روز خود را در آنجا سپری میکنند.

در این پارک می توان از امکانات زیادی بهره مند شد. انواع اتاقها در این هتل زیبا عبارتاند از اتاق کینگ استاندارد، اتاق دو خوابه استاندارد، اتاق جونیور، سوئيت یک خوابه و سوئیت جونیور. اگر از شمال به سمت جنوب مرکز خرید حرکت کنید. ایستگاه دبی مال پیاده شدیم و ازتونل شیشه ای به سمت دبی مال حرکت کردیم در تونل شیشه ای همه جا مسیر دبی مال را نشان میداد. طرح دایره ای نشان دهنده انسانیت است. بلندای گنبد اصلی مسجد به ۱۶ متر میرسد که عظمت و شکوه مسجد جمیرا را نشان میدهد. معماری این مسجد بزرگ از نمونه معماری های اسلامی می باشد بطوریکه در آن یک گنبد بزرگ ۱۶ متری چشم هر گردشگری را خیره و محصور خود می کند ، مناره های حدود ۴۰ متری هم بر عظمت این بنای با شکوه افزوده و از طرفی هم باید سراغ منبر مسجد بروید و حتما شما از آن دیدن نمایید چرا که بسیار با عظمت و با شکوه می باشد . معماری این بنا به گونه ای است که شما در همان نگاه اول به عظمت و زیبایی آن اعتراف خواهید کرد. پیش از این اتفاق، زندگی افراد در امارات متحده وابسته به مشاغلی مانند ماهیگیری و بازرگانی بود. در بخش مارول کودکان و نوجوانان با ثور، هالک، مرد آهنی، و بقیه گروه انتقام جویان همراه میشوید تا زمین را از دست خدایان شرور نجات دهید. شهر دبی در دهه ی اخیر توانسته خودش را با شهر های بزرگ توریستی هم تراز کند و گردشگران بسیاری را به سمت خودش بکشاند . تقریبا تمام جاهای دیدنی دبی جدید و مدرن هستند و در طی چندین دهه قبل ساخته شدهاند. ساخت مسجد جمیرا در سال ۱۹۶۰ همزمان با ساکنشدن خیلی از ثروتمندها در جمیرا، تمام شد. فستیوال سیتی مال از جمله محبوبترین مراکز خرید دبی است که حدود ۴۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای دادهچ است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ماشین های اجاره ای دبی وب سایت خود باشید.