چگونه کرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب کنیم؟
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 18
  • بازديد ديروز : 61
  • آي پي امروز : 7
  • آي پي ديروز : 30
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 426
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 9,277
  • كل بازديدها : 43,314
  • ای پی شما : 18.222.240.21
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


شاید اولین سوالی که برای داشتن یک آرایش زیبا و طبیعی به ذهن خطور می کند این باشد که چگونه کرم پودری مناسب با نوع پوست انتخاب کنیم که بسیار مناسب باشد؟ با طیف رنگی و فرمول های هر نوع کرم پودر موجود در بازار، انتخاب کرمی که نیازهای پوست شما را برآورده می کند می تواند یک چالش واقعی باشد.

کرم صورت یکی از محصولات آرایشی مهمی است که در داشتن چهره ای زیبا و بی عیب نقش بسزایی دارد و در صورت اشتباه در انتخاب نوع آن می تواند تاثیر منفی بگذارد.

پس بهتر است قبل از خرید کرم پودر، با کمی تحقیق، نوع پوست خود را بشناسید. اگر به دنبال چهره ای طبیعی و زیبا هستید، اولین قدم انتخاب کرم پودر مناسب است. با ما همراه باشید تا نکات مفیدی برای حل این مشکل ارائه دهیم.

6 نکته ضروری برای انتخاب کرم پودر مناسب

هدف از آرایش فونداسیون این است که پوست را صاف و یکدست کند و به خوبی روی صورت بنشیند بدون اینکه ظاهری کیک به آن بدهد. برای داشتن آرایش طبیعی به نکات زیر توجه کنید.

1) نوع پوست خود را بشناسید

تعیین نوع پوست احتمالا مهمترین مرحله در انتخاب فرمول کرم پودری است که خریداری می کنید. برای انتخاب کرم پودر مناسب، ابتدا باید نیازها و خواسته های پوست خود را بشناسید.

پوست چرب

اگر پوست چرب دارید از کرم پودر پنکیک یا پودر مایع بدون روغن استفاده کنید. این محصولات حاوی پودرهایی هستند که چربی را جذب کرده و پوستی صاف و مات به شما می دهند. پودرهای معدنی برای پوست های چرب نیز عالی هستند، زیرا ذرات خشک آن به جذب رطوبت اضافی و جلوگیری از براق شدن بیش از حد پوست کمک می کند.

پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، بهتر است از کرم زیرسازی مایع یا مرطوب کننده استفاده کنید. کرم پودر بافت کرمی پوست را آبرسانی کرده و پوشش بالایی را تضمین می کند.

پوست مختلط

اگر یک قسمت پوست شما چرب و قسمت دیگر خشک است، باید بدانید که پوست مختلط دارید و متاسفانه با مشکل هر دو نوع پوست مواجه هستید. در این موارد بهتر است هم از کرم پودر (برای پوست های خشک و هم پوست های چرب) استفاده شود و از استفاده از کرم پودرهای غنی از چربی یا نرم کننده ها (روغن های گیاهی، پارافین، پنیر، پنیر کاکائو، نفت سفید و اسیدهای چرب) خودداری شود. .انجام دادن.

پوست حساس

در انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست های حساس و مستعد آکنه باید دقت بیشتری داشته باشید. بهتر است از استفاده از محصولاتی با ترکیبات خاص مانند الکل، عطر، اسانس و عطری که پوست را تحریک می کند خودداری کنید. همچنین از محصولات حاوی پارافین و روغن های نفتی مانند گلیسیرین، وازلین و پودر تالک خودداری کنید.

2) رنگ کرم پودر را با رنگ پوست هماهنگ کنید

چگونه می توانید زیرسازی مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟ بهترین راه برای تشخیص اینکه آیا رنگ کرم پودر برای پوست شما مناسب است یا خیر این است که آن را روی گردن یا خط فک خود تست کنید. سایه مناسب کرم پودر به طور یکنواخت با رنگ پوست شما ترکیب می شود و شما را رنگ پریده یا بی روح نشان نمی دهد.

اگر بعد از زدن کرم پودر پوستتان سفید یا سیاه شد، بدانید که در انتخاب کرم پودر اشتباه کرده اید. سعی کنید دو رنگ کرم پودر یکی برای زمستان و یکی برای تابستان داشته باشید و از ترکیب و تطبیق این دو رنگ نترسید زیرا رنگ پوست در طول سال تغییر می کند و می تواند در قسمت های مختلف صورت متفاوت باشد. اگر در انتخاب رنگ زیرسازی شک دارید، بهتر است از رنگ تیره استفاده کنید، زیرا رنگ های روشن اغلب مصنوعی و گچی به نظر می رسند.

3) رنگ پس زمینه یا رنگ پوست را شناسایی کنید

وقتی بدون آرایش به پوست خود نگاه می کنید، به طلایی (زرد) یا صورتی (صورتی) توجه کنید. اگر پوستی با ته رنگ طلایی دارید، ته رنگ شما گرم است و اگر صورتی است، احتمالاً پوست شما سرد است. اگر رنگ پوست شما ترکیبی از هر دو رنگ است، ته رنگ شما خنثی است.

روش دیگر برای طبقه بندی نوع اندرتون رنگ رگ ها است. اگر رگ‌ها آبی یا بنفش هستند این بدان معناست که ته رنگ پوست شما سرد است. و اگر رگ ها سبز هستند به این معنی است که ته رنگ پوست شما گرم است. پس از تعیین نوع ته رنگ، نوبت به انتخاب فونداسیون مناسب می رسد. هنگامی که رنگ پوست خود را مشخص کردید، خرید کرم پودر مناسب آسان تر شده است. اکثر کرم پودرهای موجود در بازار دارای برچسب آندرتون سرد یا گرم هستند.

4) ظاهر نهایی پف خامه را انتخاب کنید

اگر برای اولین بار از کرم پودر استفاده می کنید، ممکن است ایده ظاهر نهایی کمی عجیب باشد. حتی کاربرانی که مدت هاست فونداسیون کرم استفاده می کنند ممکن است در انتخاب ظاهر نهایی شک داشته باشند. در واقع ظاهر نهایی درخشش یا زیبایی کرم پودر روی پوست است.

کرم پودرها بر اساس ظاهر نهایی به چهار دسته کلی آرایش مرطوب، آرایش مات، آرایش نیمه مات و آرایش براق تقسیم می شوند که هر کدام در نوع خود زیبا به نظر می رسند. با این حال، این بستگی به سلیقه شما و البته نوع پوست شما دارد که کدام یک برای شما مناسب است.

استفاده از پوشش براق

اگر از کرم پودر براق کننده استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که بقیه آرایش باید بسیار ظریف باشد. از سایه های براق و رنگ های مات استفاده کنید، در غیر این صورت صورت شما بیش از حد براق و چرب و پوست شما بیش از حد چرب به نظر می رسد.

از روکش مات استفاده کنید

اگر پوست چرب یا مختلط دارید، توصیه می کنیم یک روکش مات انتخاب کنید. کرم پودری با روکش مات که به آرامی منافذ را باز می کند تا پوستی بی عیب و نقص داشته باشید. همچنین در صورت استفاده صحیح از آن می توانید بدون احساس ضخامت پوستی طبیعی و نرم داشته باشید.

5) پودر را قبل از خرید تست کنید

فراموش نکنید که قبل از خرید کرم پودر را امتحان کنید. کف دست خود را تست نکنید زیرا رنگ صورت و دست شما متفاوت است. بهتر است از پوست گردن یا چانه کمک بگیرید. رنگ پوست دست ها به رنگ پوست صورت نزدیک نیست. چند رنگ را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما نزدیک است و با دست روی چانه، طبیعی ترین رنگ را بین آنها خریداری کنید.

۶) مشورت با مشاور محصولات زیبایی را فراموش نکنید

برای خرید کرم پودر به یک فروشگاه بزرگ لوازم آرایشی مراجعه کنید. ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد، اما به توصیه ما اعتماد کنید. معمولا این فروشگاه ها دارای کارشناسانی هستند که می توانند به شما در انتخاب محصول مناسب کمک کنند. اکثر برندها تستر دارند. آنها را می توان در شیشه و سایر نورها در عرض چند روز آزمایش کرد. همچنین ببینید که سایه کرم پودری در عکس چگونه به نظر می رسد.

خوب، اکنون می دانید که چگونه کرم پودر مناسب را انتخاب کنید. در استفاده از کرم پودر باید به چند نکته مهم دیگر توجه داشت.

خود را به ابزار مناسب مجهز کنید! هنگام استفاده از کرم پودر، از یک اسفنج کرم پودر آرایشی (با کیفیت بالا) یا یک برس گرد استفاده کنید تا کرم را به طور یکنواخت و یکنواخت روی صورت خود بمالید.

مهم نیست که چه نوع پوستی دارید، راز داشتن پوستی صاف در طول روز این است که قبل از استفاده از کرم پودر، آرایش و مرطوب کننده انجام دهید.

استفاده بیش از حد از فونداسیون اشتباه بزرگی است. کرم پودر را به صورت پخش شده و در قسمت هایی از پوست که نیاز به صاف شدن دارند بمالید. هر چه کرم پودر کمتر و نازکتر استفاده شود، پوست شما طبیعی تر خواهد بود.

اگر می خواهید پوستتان درخشش ظریفی داشته باشد، پس از اتمام آرایش، یک اسپری حالت دهنده را روی تمام صورت خود بپاشید. فراموش نکنید که با این کار پوستی بسیار طبیعی و آبرسان خواهید داشت.

استفاده از پودرهای تنظیم کننده برای پاک کردن آرایش اضافی را فراموش نکنید. در عوض از ورقه های مخصوصی که چربی روی پوست را جذب می کند استفاده کنید. این محصولات آرایش و چربی اضافی پوست شما را پاک می کنند.

برای افرادی که به تازگی از کرم پودر استفاده می کنند و نحوه استفاده از آن را نمی دانند، استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی (به دلیل سهولت استفاده) یک راه حل عالی است.

رجوع به مقاله: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/