چگونه سیستم کرکره برقی را تنظیم کنیم؟
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 22
  • بازديد ديروز : 43
  • آي پي امروز : 17
  • آي پي ديروز : 26
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 161
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 16,067
  • كل بازديدها : 50,104
  • ای پی شما : 3.141.42.253
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 163
  • كل نظرات : 0
  • امروز : چهارشنبه 13 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


کرکره برقی نوعی درب است که ایمن بوده و از ساختمان محافظت می کند. کرکره برقی امروزه در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود. این سیستم علاوه بر عملکردی که دارد بسیار زیبا، مدرن و جذاب است. همچنین در مدل ها و طرح های مختلف موجود می باشد. درب اتوماتیک فضای داخل ساختمان را ایمن می کند و از ورود افراد غیر مجاز به داخل ساختمان و سرقت جلوگیری می کند.

کرکره برقی چیست و چگونه کار می کند؟

دروازه‌های دیوانه دریچه‌های فولادی یا آلومینیومی هستند که تیغه‌ها را به صورت عمودی به سمت بالا و پایین در اطراف یک محور لوله‌مانند می‌چرخانند که توسط شوک یا موتور الکتریکی (یا هر دو) کار می‌کند.

این نوع درب برای مصارف خانگی، تجاری یا صنعتی استفاده می شود و معمولاً با توجه به کاربری از انواع مختلفی استفاده می شود.

کرکره برقی با موتور به صورت عمودی بالا و پایین حرکت می کند. این موتور از طریق کابل به منبع تغذیه متصل می شود. در برخی موارد از انرژی خورشیدی برای تامین برق استفاده می شود. یکی از مهم ترین کاربردهای این سازه مدرن ایجاد حفاظ فضا در برابر سرقت است.

از آنجایی که روشن و خاموش کردن آن زمان زیادی می برد، به همین دلیل نسبت به سایر دستگاه های امنیتی مورد استفاده در این دستگاه که قابلیت تنظیم و برنامه ریزی دارند، امنیت بیشتری دارد. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که کرکره برقی را در زمان معینی با کنترل از راه دور باز یا بسته کنید.

چرا صفحه نمایش برقی را انتخاب کنیم؟

1- قفل برقی یا درب اتوماتیک در مقایسه با درب های فلزی قدیمی دارای عملکرد و امنیت بیشتری است. درب های آهنی قدیمی با درب های مدرن مدرن جایگزین شده اند. بنابراین این مشکل باعث شده تا قدرت قفل الکترونیکی هر روز افزایش یا تعویض شود.

- ساختمان های تجاری، مراکز خرید و آپارتمان های مسکونی به کرکره برقی روی آورده اند و از این سیستم استفاده می کنند. این سیستم به دلیل کاربردی بودن و زیبایی ظاهری خود، نمای ساختمان را می دهد و همین امر باعث محبوبیت سریع کرکره برقی در بین مردم شده است.

3- محدودیت نصب برای این سیستم وجود ندارد و به راحتی در تمامی ساختمان ها نصب و اجرا می شود. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا کرکره برقی و کاربرد کرکره برقی در منزل را توضیح دهیم.

4- کرکره ایپاکو محیط ساختمان را جذاب و بسیار مدرن و به روز می کند. پرده های برقی استاندارد به سرعت شکسته نمی شوند و نیازی به تعمیر ندارند و طول عمر نسبتا خوبی دارند. پس به یاد داشته باشید، اگر می خواهید کرکره برقی سفارش دهید، حتما اصرار داشته باشید که از کرکره برقی استاندارد استفاده کنند.

زیرا در صورت پایدار نبودن کرکره ها به سرعت دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر دارند. تعمیرات نیز هزینه دارد، بنابراین مطمئن شوید که کرکره برقی مورد استفاده برای خرید شما مناسب باشد.

5- کرکره برقی دارای عایق صدا و عایق حرارت می باشد. این کرکره ها از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کنند. این محصول دارای رنگ های مختلف و طرح های متعدد است که هر سلیقه ای را پوشش می دهد و با نمای ساختمان بسیار سازگار است. این سیستم زیبایی خاصی به نمای ساختمان می بخشد.

کرکره برقی فلزی بهترین گزینه برای شماست

کرکره های استیل گزینه ای محبوب و قابل اعتماد هستند، زیرا امنیت بیشتری را در ورودی ایجاد می کنند و به قفل ها و قفل های مخصوص مجهز هستند.

کرکره برقی آلومینیومی

از خانه و محل کار خود با کرکره های برقی آلومینیومی محافظت کنید که می توان آن را سفارشی کرد و متناسب با نیازهای خاص شما تغییر داد. آلومینیوم یکی از پرکاربردترین کرکره های برقی است. این نوع عایق با عبور آلومینیوم مذاب (زغال سنگ و ضایعات) از قالب و رنگ آمیزی الکتریکی آن ساخته می شود.

ورق فولادی گالوانیزه

درب های استیل آهنی یکی از انواع کرکره برقی هستند که کاربردها و مزایای متفاوتی دارند. برای حفظ شکل آنها فوم پلی یورتان داخل آن وارد شده و پرده های گالوانیزه تولید می شود.

این توری ها برای ساخت درب پارکی، درب مغازه و درب کارخانه مناسب هستند علاوه بر این، برای درب های بسیار بزرگ استفاده می شود

کرکره غلتکی یاماگسی قطعه بندی شده

کرکره برقی سکشنال یکی از مدرن ترین و محبوب ترین کرکره های برقی در آمریکا، اروپا و ایران می باشد. این کرکره نه تنها در درب های گاراژ، بلکه در کارخانه ها، سوله ها و انبارهای بزرگ کاربرد فراوانی دارد. درب های سکشنال از پانل های گالوانیزه ساخته می شوند که ساختارهای مختلفی دارند.

ارتفاع این پانل ها بسته به اندازه ناحیه مورد نظر متفاوت است و به طور متوسط ​​42-62 سانتی متر و ضخامت آن 4-4.5 سانتی متر است پانل ها

استفاده از موتورهای پرقدرت و مطابق با استانداردهای جهانی از دیگر ویژگی های این کرکره می باشد. امروزه این درب ها به دلیل مکانیزم های پیشرفته و به روز به تدریج جایگزین درب های هوشمند با جک های پارکینگی شده اند.

قفل برقی درب گاراژ

قفل درب پارکینگ یکی از پرکاربردترین قفل ها است که برای درب های پارکینگی یک طبقه تا چند طبقه مناسب است. امروزه این محصول مجهز به تکنولوژی بالا و امنیت و سرعت بالا می باشد.

کرکره های برقی ساخته شده از شیشه یا پلی کربنات

پلی کربنات ماده ای دست ساز است که برای کرکره برقی استفاده می شود این کرکره علاوه بر داشتن فضایی دلپذیر و زیبا دارای استانداردهای ایمنی می باشد.

کرکره برقی با فوم

کرکره برقی فوم استیل یا آلومینیومی به دلیل صدای کم دارای ایمنی بالا و مناسب برای هر صنعت یا کسب و کاری می باشد، این کرکره برقی معمولا در درب پارکینگ، بالکن و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. اما در سایر مشاغل مانند صرافی، فروشگاه ها و بانک ها نیز استفاده می شود.

پرده برقی

پرده های برقی برای دروازه های نورد از نوارهای فولادی پوشیده شده با سیم فولادی ساخته شده اند. این تیغه ها مجهز به شیارهای تفلون هستند که در دو طرف ریل قفل می شوند تا کرکره از ریل جدا نشود. همچنین این بارها در برابر ضربه و برش مقاوم هستند.