تایمر آبیاری؛ تمام مزایا و کاربردهایی که باید بدانید
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 9
  • بازديد ديروز : 96
  • آي پي امروز : 6
  • آي پي ديروز : 25
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 3
  • بازديد هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 16,011
  • كل بازديدها : 50,048
  • ای پی شما : 18.219.46.69
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 162
  • كل نظرات : 0
  • امروز : سه شنبه 12 تیر 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


در حال حاضر استفاده از تایمرهای آبیاری به دلیل خشکسالی گسترده مورد توجه قرار گرفته است. اهمیت استفاده از آب گسترش سیستم های آبیاری اتوماتیک و افزایش جمعیت در مناطق شهری علاوه بر اهمیت کنترل مصرف آب برخی از گیاهان نباید مقادیر زیادی آب در فواصل نامنظم دریافت کنند. برای رشد مناسب و تحمل استرس صاحب باغ و صاحب باغ

در حال حاضر توجه زیادی به استفاده از تایمرهای آبیاری به دلیل خشکسالی گسترده، اهمیت استفاده از آب، توسعه سیستم های آبیاری خودکار و رشد جمعیت در مناطق شهری صورت گرفته است. علاوه بر اهمیت کنترل مصرف آب، برخی از گیاهان زراعی نباید مقادیر زیادی آب در دوره های نامنظم دریافت کنند تا از رشد مناسب و مقاومت در برابر تنش اطمینان حاصل شود.

صاحبان باغ و مزارع برای پرهیز از مصرف بی رویه آب و آبیاری منظم مزارع خود با حداقل مقدار ممکن، همواره بهترین تایمرهای آبیاری خانگی و صنعتی را خریداری کرده اند، همچنین با تهیه تایمر، آبیاری و تنظیم مناسب مردم آزادند که در سایر فعالیت های خود شرکت کنند. و چون وقت مقرر فرا رسد آبیاری در مناطق مختلف تحت پوشش وجود خواهد داشت.

مهمترین مزیت تایمر آبیاری

استقبال چشمگیر باغداران و کشاورزان از انواع تایمرهای آبیاری باعث شده تا نام این تجهیزات در بازارهای صنعتی مطرح شود. در این راستا مزایای اصلی این تجهیزات عبارتند از:

جلوگیری از هدر رفت آب: از طریق توزیع هوشمند و سازمان یافته آب می توان از مصرف بیش از حد آب جلوگیری کرد.

زمان آبیاری قیمت: قیمت این دستگاه ها نسبت به عملکرد آنها بسیار مقرون به صرفه است.

امکان تنظیم دقیق: به لطف تایمرها امکان تنظیم تعداد دفعات آبیاری، فواصل و مدت زمان وجود دارد.

بدون مداخله دستی: انواع تایمرهای آبیاری بدون دخالت انسان شروع و متوقف می شوند. بدون شکست.

رشد خوب گیاه: با آبیاری منظم و کافی گیاه از رشد خوبی بهره مند می شود و هیچ استرسی به گیاه وارد نمی شود.

سازگاری با سیستم های مختلف: گاهی اوقات بسته به وسعت مزارع و نوع گیاهان، مدت زمان آبیاری بیشتر می شود. در این شرایط می توان از تایمرهای مکانیکی استفاده کرد. البته گاهی اوقات گلخانه ها از سیستم های آبپاش برای چند ثانیه آبیاری ظریف استفاده می کنند که در این صورت تایمر دیجیتال گزینه خوبی خواهد بود.

کارکرد راحت: رابط کاربری ساده و تنظیم آسان زمان و سطوح آبیاری از جمله ویژگی های قابل توجه این تجهیزات است.

قابلیت تنظیم تایمر از راه دور: بسته به شرایط محل نصب، دستگاه ها را می توان در ارتفاعات خارج از دسترس انسان قرار داد. در چنین شرایطی اگر از تایمر بلوتوث استفاده می کنید، به راحتی می توانید از طریق اپلیکیشن های بسیار خاص، زمان آب تایمرها را تنظیم کنید. https://news-sky.ir/?p=229841


در عین حال باید گفت که این دستگاه ها شرایط نصب بسیار آسانی دارند.

عملکرد تایمر در سیستم آبیاری اتوماتیک

انواع زمان بندی آبیاری به عنوان ضربان قلب خود سیستم آبیاری در نظر گرفته می شود. اهمیت استفاده از بهترین زمان آبیاری به حدی است که این بخش زمان آبیاری گل ها و گیاهان را هر چند دقیقه یک بار مشخص می کند و مدت زمان آبیاری مناطق یا ردیف ها برای گیاهان به هر بار بستگی دارد. . استفاده از زمان و سیستم آبیاری قطره ای مربوط به عدم هدر دادن آب است و در کنار هم ترکیبی عالی برای کنترل میزان مصرف آب و آبیاری محصولاتی هستند که به آن نیاز دارند.

انواع کاربردهای آبیاری خانگی و صنعتی

انواع سیستم های آبیاری خانگی و صنعتی کاربردهای گسترده ای دارند. در واقع، بسته به نوع تایمر و محل نصب آنها، استفاده از تایمرها نیز متفاوت خواهد بود:

مدل های خانگی: تایمرهای خانگی را می توان در حیاط ها و باغ های خصوصی، گیاهان بالکن، گیاهان باغ روی پشت بام، دیوارهای سبز طبیعی و غیره استفاده کرد. برای تنظیم دفعات و مدت آبیاری گیاهان آپارتمانی استفاده می شود. بنابراین لازم نیست نگران آبیاری به موقع گل ها و گیاهان باشید، زمانی که مردم در خانه یا در تعطیلات نیستند.

کاربرد تایمرهای آبیاری صنعتی: از این مدل ها برای به حداکثر رساندن راندمان آب و جلوگیری از هدر رفتن آب در هنگام آبیاری زمین های کشاورزی، گلخانه ها، باغ های بزرگ، مناطق کشت ردیفی و ... استفاده می شود.

تایمرهای آبیاری غیر خانگی معمولا با قیمت بالاتری عرضه می شوند و کارایی بیشتری خواهند داشت. تولید کنندگان پیشرو در سراسر جهان در زمینه طراحی و تولید انواع تایمرهای آبیاری فعالیت دارند.

انتخاب بهترین زمان برای آبیاری

برای انتخاب بهترین تایمر آبیاری باید بهترین برند سازنده را بشناسید. به طور کلی از نظر کیفیت کار، دوام و استفاده از تکنولوژی جدید برندهایی مانند: هانتر، اربیت، آکوا، بکو، راتیو، رین برد و ... این دستگاه در وضعیت تولید بهتری قرار دارد. نقطه مشترک تمامی برندهای معروف سازنده استفاده از باتری کم مصرف در این دستگاه ها می باشد.

لازم به ذکر است که به عقیده بسیاری از کارشناسان، نوع تایمر آبیاری Orbit تولید شده در 2 نوع «تک خروجی» و «دو خروجی» عملکرد بهتری دارد و نسبت به رقبای خود قابل اعتمادتر است. این سیستم ها با داشتن مانیتورهای کوچک به صورت دیجیتالی کار می کنند و می توان برنامه های زیادی برای آنها تعریف کرد.

از مجموعه آب نیرو تایمر باکیفیت بخرید

مجموعه ای معتبر همواره با پشتوانه کار مهندسین زبده و کارشناسان برجسته و همچنین بهره گیری از دانش و تجربه برتر با ارائه طیف وسیعی از محصولات آب و تجهیزات صنعتی مانند: تایمر آبیاری، پمپ کارواش، پمپ دوغاب، کمپرسورهای هوا و هوای فشرده، سنسورهای آبیاری، انواع شیرهای الکتریکی. مدل های مختلف پمپ آب، دیزل ژنراتور، مه پاش مرغ و ... را در دستور کار خود قرار داده است. برای دریافت مشاوره واجد شرایط و اطلاع از شرایط قیمت تایمر آبیاری و سایر محصولات صنعتی می توانید با متخصصین تماس حاصل فرمایید.