بهترین راه های کاهش وزن چیست؟
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 5
  • بازديد ديروز : 74
  • آي پي امروز : 2
  • آي پي ديروز : 28
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 244
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 9,578
  • كل بازديدها : 43,615
  • ای پی شما : 3.141.29.145
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 149
  • كل نظرات : 0
  • امروز : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


صورت پر و گونه های برجسته باعث می شود چهره جوان تر و شاداب تر به نظر برسد. برای داشتن صورت چاق راه های مختلفی مانند تزریق ژل، چربی و فیلر وجود دارد، اما می توانید از روش های طبیعی برای صورت چاق نیز استفاده کنید. یکی از بهترین روش های چاقی صورت، رژیم غذایی مناسب، ورزش و گنجاندن مکمل ها و ویتامین ها در رژیم غذایی است.

اگر می خواهید در مورد روغن های صورت خود اقدام کنید، با یک متخصص پوست، مو و زیبایی یا متخصص تغذیه مشورت کنید. می توانید از طریق وب سایت فرازطب با بهترین پزشکان تماس بگیرید. علاوه بر فرآیند ملاقات حضوری، گزینه هایی برای صحبت با پزشکان به صورت آنلاین و تلفنی وجود دارد.

روش های چاقی صورت با استفاده از قرص چاق کننده صورت


گونه های چاق یا به اصطلاح برجسته ظاهری جوان و زیبا به فرد می بخشد در حالی که صورت فرورفته نشانه پیری پوست است. چاقی صورت می تواند با روش های غیر طبیعی مانند انتقال چربی یا تزریق فیلر به پوست صورت ایجاد شود. اما در این میان روش های طبیعی زیادی برای چاق شدن صورت وجود دارد که مورد تایید جامعه پزشکی نیست، اما بسیاری از افراد معتقدند با روش های طبیعی به نتایج خوبی رسیده اند.

رویکردهای بالینی چاقی صورت

برخی از افراد به دنبال راه های طولانی مدت برای چاق شدن صورت هستند که در این صورت انجام عمل های زیبایی برای این دسته از افراد توصیه می شود. چند روش طبی برای چاق کردن صورت:

تزریق چربی به صورت

سوخت گیری

استفاده از شیر خشک

مصرف مکمل ها و ویتامین ها

پروتز برای زیبایی

1. بهترین ویتامین ها برای چاقی صورت

کدام ویتامین ها باعث چاقی می شوند؟ مهم ترین ویتامین ها برای چاقی صورت شامل گروه های زیر است:

ویتامین های گروه B: این گروه از ویتامین ها یکی از مهم ترین و موثرترین گروه های ویتامینی در مقابله با چاقی صورت می باشد. این گروه از ویتامین ها نقش مهمی در متابولیسم بدن دارند. وقتی این دسته از ویتامین ها در بدن کاهش می یابد، در واقع متابولیسم بدن به درستی کار نمی کند و فرد وزن کم می کند. ویتامین B در لوبیا، شیر، تخم مرغ، موز، سیب زمینی، عدس و غلات یافت می شود.

ویتامین A. این ویتامین از تجزیه کلاژن پوست در اثر نور خورشید جلوگیری می کند.

ویتامین E: به کاهش چین و چروک، افتادگی و در برخی موارد سرطان پوست کمک می کند، همچنین به تقویت دیواره های سلولی و درخشندگی چهره کمک می کند.

ویتامین C: از پوست در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند و پروتئین های پوست را حفظ می کند

2. صورت چرب با شیرخشک

از آنجایی که شیر خشک برای نوزادان طراحی و ساخته شده است، سرشار از مواد مغذی خاص است. شیر خشک نقش زیادی در حجیم شدن صورت دارد. اگر ظرف یک هفته تا یک ماه از شیرخشک استفاده کنید، نتیجه را روی صورت خود خواهید دید. شیرخشک با توجه به مقدار چربی، پروتئین، مواد مغذی و کالری موجود در آن برای چاقی صورت بسیار موثر است. می توانید شیر خشک را به همراه شیر کم چرب بنوشید. می توانید با پودر شیر ماسک های خانگی مختلفی درست کنید و روی صورت خود بمالید.

3. چربی صورت مصنوعی است

یکی از راه های انجام چربی صورت با جراحی، چربی صورت از طریق پروتز گونه است. پروتزها به صورت بافت سیلیکونی جامد روی گونه ها و صورت قرار می گیرند. تاثیر این کار ماندگار است اما در نظر داشته باشید که ظاهری طبیعی به چهره نمی دهد.

4. تزریق چربی و فیلر به صورت

پزشک چربی را از سایر قسمت های بدن گرفته و به صورت تزریق می کند. فیلر نیز نوعی مایع است که به صورت شما تزریق می شود تا گونه ها و صورت شما را حجیم کند. تزریق ژل صورت دائمی نیست و اثر آن بین 15 تا 18 ماه روی صورت شما باقی می ماند.

درمان های خانگی برای سفید کردن صورت

چندین روش طبیعی و درمان خانگی برای روشن کردن گونه ها وجود دارد. این روش ها شامل تمرینات بدنی خاص، استفاده از محصولات موضعی برای مرطوب کردن پوست و خوردن غذاهای سالم برای افزایش چربی سالم بدن و افزایش وزن است.

1. تمرینات برای صورت

تمرینات صورت که به نام یوگای صورت نیز شناخته می شود، ماهیچه های صورت را تقویت می کند تا آنها را جوان تر نشان دهد. این مطالعه نشان داد افرادی که 30 دقیقه در روز را به مدت هشت ماه در یوگا می گذرانند، چهره سفت و جوان تری داشتند.

چند تمرین یوگا برای صورت:

وقتی لبخند می‌زنید، لب‌هایتان را جمع کنید و ماهیچه‌های گونه‌تان را سفت کنید. پس از آن، انگشتان خود را در دو طرف دهان قرار دهید و انگشت خود را برای کشیدن گونه ها بیاورید. این حرکت را به مدت 20 ثانیه انجام دهید.

وقتی دهان بسته شد، دهان را با هوا پر کنید تا تمام گونه ها پر از هوا شوند. 45 ثانیه در این حالت بمانید و سپس به آرامی نفس خود را بیرون دهید.

هنگام لبخند زدن دهان خود را در حالت 0 نگه دارید، سپس انگشتان هر دست را روی همان گونه قرار دهید و به آرامی گونه خود را بالا و پایین بکشید. این حرکت را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.

2. Lekhal واقعا suykoңүz.

در حالی که آلوئه ورا نمی تواند چربی صورت را از بین ببرد، می تواند به کاهش علائم چین و چروک پوست کمک کند و ظاهری تازه به صورت شما ببخشد. بر اساس یک مطالعه در سال 2021 در مورد خواص درمانی آلوئه ورا، این ماده می تواند به عنوان یک مرطوب کننده عمل کند و رطوبت پوست را افزایش داده و خطوط ریز روی پوست را کاهش دهد. در همین حال، سایر مواد مفید برای پوست موجود در آلوئه ورا مانند آنتی اکسیدان هایی مانند ویتامین C و ویتامین E، پوست ما را جوان تر و شاداب تر می کند.

3. از ماسک سیب استفاده کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که سیب یکی از بهترین راه ها برای کمک به جوان سازی پوست است. سیب به دلیل دارا بودن مقدار کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان ها از جمله محصولات موجود برای تغذیه صورت و شاداب نگه داشتن آن است. یکی از راه های استفاده از سیب برای داشتن گونه هایی با ظاهری جوان تر و شاداب تر، استفاده از ماسک سیب است. سیب کلم را روی صورت خود قرار دهید و به مدت 20 دقیقه روی صورت خود قرار دهید و سپس ماسک را با آب بشویید.

4. سیب بخورید.

این اصطلاح «خوردن یک سیب در روز مطمئناً پزشک را از خود دور می کند». شنیده اید که سیب فواید زیادی برای سلامتی دارد. جایگزینی سیب به جای غذاهای شور و چرب باعث سلامت و شادابی پوست و بهره مندی از خواص سیب می شود.

5. از گلیسیرین و گلاب استفاده کنید

نصف لیوان آب و گلیسیرین را با هم مخلوط کرده و شب قبل از خواب روی صورت خود بمالید. پوست شما را تمیز و آبرسانی می کند که باعث جوانسازی و تقویت آن می شود. طبق تحقیقات، گلاب دارای اثرات ضد التهابی و ضد میکروبی است.

6. استفاده از ماسک عسل

عسل به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و ضد باکتریایی که دارد نقش مثبتی در سفت شدن پوست دارد. استفاده از ماسک عسل می تواند صورت شما را سفت و شاداب کند. برای تهیه ماسک عسل به مقدار مساوی عسل و گیاه پاپایا را مخلوط کرده و سپس آن را روی پوست صورت خود بمالید و ده دقیقه صبر کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید. توجه داشته باشید که عسل طبیعی دارای مقدار بیشتری مواد مغذی است.

7. استفاده از عسل

برای جلوگیری از آکنه، می توانید چند قطره عسل را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. عسل همراه با سایر مواد مغذی، آنتی اکسیدان های فراوانی را برای پوست فراهم می کند. به خاطر داشته باشید که عسل سرشار از قند است، بنابراین از آن در حد اعتدال استفاده کنید.

8. از ماسک شیر استفاده کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که استفاده از شیر روی صورت و گونه ها باعث تمیزی و مرطوب نگه داشتن آن می شود. زیرا شیر حاوی آب، چربی و پروتئین است. شیر حاوی اسید لاکتیک است. این اسید معمولاً در محصولات مراقبت از پوست نیز استفاده می شود زیرا رشد سلول های جدید را تحریک می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد. پروتئین ها و اسیدهای آمینه موجود در شیر نیز ممکن است در بهبود بافت های آسیب دیده نقش داشته باشند. جدا از استفاده از ماسک شیر، نوشیدن شیر را نیز در برنامه غذایی خود قرار دهید.

9. آجیل و دانه های مغذی بخورید

یکی از راه های طبیعی برای حجیم شدن صورت استفاده از مغزها و دانه های مغذی است. مغزها و دانه‌ها حاوی روغن‌های مفیدی هستند که پوست را جوان‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهند.

10. استفاده از روغن نباتی

مطالعات روی روغن های گیاهی نشان داده است که استفاده از آن ها روی پوست گونه ها باعث آبرسانی و حجیم شدن صورت می شود. توجه داشته باشید که قبل از استفاده از روغن، مقداری از آن را روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید و در صورت عدم حساسیت آن را به تمام صورت خود بمالید. روغن های پیشنهادی:

11. صورت چاق با مردم

ژله برای چاقی صورت بسیار مفید است. اگر حدود 3 یا 4 ماه ژله را با معده خالی بنوشید، تجربه افراد مختلف نشان می دهد که پس از مدتی تغییرات قابل توجهی در پوست خود مشاهده خواهید کرد.

12. چاقی صورت با جوانه گندم

یکی دیگر از مواد غذایی مفید برای چربی های صورت جوانه گندم است. جوانه گندم سرشار از ویتامین و پروتئین است. می توانید از جوانه گندم در سالاد و ماست استفاده کنید. این ماده همراه با سالاد سرشار از ویتامین E و ویتامین B است که به مرطوب کردن و لایه برداری صورت کمک می کند. یکی دیگر از دلایل موثر بودن جوانه گندم در چاق شدن صورت، پروتئین بالای آن است. تامین پروتئین های مورد نیاز برای عضلات صورت با جوانه گندم می تواند باعث تورم و تورم گونه هایی با گونه های برجسته شود.

13. با خیار و گلاب چربی صورت

ماسک خیار و گل رز برای روغن صورت عالی است. چند بار در هفته از اسکراب خیار و گلاب استفاده کنید. خیار به دلیل خاصیت آبرسانی بالا و گلاب به دلیل دارا بودن مقدار زیادی آنتی اکسیدان به ترمیم سلول های پوست کمک کرده و باعث چاقی صورت می شود.

برای چاقی صورت چه بخوریم؟

رژیم غذایی مناسب و مفید یکی از اولین راه ها برای داشتن چهره ای پر و قابل توجه است. برخی از غذاها باعث آبرسانی و شادابی پوست می شوند و تاثیر زیادی در حجیم شدن صورت دارند.

میوه ها و سبزیجات: آبرسانی به پوست یکی از دلایل اصلی لاغری صورت است. میوه ها و سبزیجات منابع عالی برای آبرسانی به پوست هستند.

آب آشامیدنی: نوشیدن آب بافت پوست را آبرسانی کرده و چهره ای شاداب تر و جوان تر ایجاد می کند. مصرف روزانه 8 لیوان آب برای جلوگیری از چاقی صورت و خشکی پوست بسیار مفید است.

روغن های گیاهی: چربی های سالم و روغن های گیاهی یکی از عوامل اصلی چاقی در صورت هستند. روغن زیتون و روغن آووکادو از غنی ترین و سالم ترین منابع چربی هستند. این روغن را با سالاد یا غذاهای دیگر بخورید.

شیر: شیر یک ماده غذایی بسیار مفید برای آبرسانی به صورت است. شیر سرشار از پروتئین، چربی و کربوهیدرات است. مصرف روزانه شیر باعث افزایش وزن بدن و ایجاد چربی در صورت می شود.

برنج: برای چاق شدن صورت، حتماً برنج را در برنامه غذایی خود قرار دهید. برنج یکی از غذاهای پر کالری است که تاثیر بسزایی در چاقی دارد.

گوشت قرمز: گوشت قرمز مفیدترین غذا برای تقویت عضلات است. با خوردن گوشت قرمز کل بدن وزن اضافه می کند که در نهایت روی صورت تاثیر می گذارد.