بررسی پیام رسان ایتا و نحوه استفاده از آن
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 13
  • بازديد ديروز : 64
  • آي پي امروز : 10
  • آي پي ديروز : 36
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 7
  • بازديد هفته : 371
  • بازدید ماه : 2,582
  • بازدید سال : 11,573
  • كل بازديدها : 45,610
  • ای پی شما : 3.139.82.252
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 154
  • كل نظرات : 0
  • امروز : چهارشنبه 02 خرداد 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین


در این مقاله به بررسی اپلیکیشن Eitaa می پردازیم. ایتا یک پیام رسان ایرانی است که در حال حاضر به عنوان جایگزینی برای تلگرام ارائه می شود.

اپلیکیشن پیام رسان ایتا که در سال گذشته یکی از معدود پیام رسان های ایرانی به شمار می رفت، به جمع رقبای داخلی تلگرام پیوست و مهم ترین ویژگی آن شباهت بسیار زیاد آن به تلگرام است و با توجه به بررسی هایی که در ادامه مشاهده می کنید. همچنین بدیهی است که تنها هدف برنامه نویسان این اپلیکیشن اختراع تلگرام دیگری بوده است!

در اپ ناب به ۷ ویژگی این پیام رسان تازه وارد ایرانی می پردازیم که از مهمترین نکات آن محسوب می شود. از جمله ویژگی ها و ویژگی هایی که برای پیام رسان ایتا ذکر کرده ایم، به نقاط ضعف آن نیز اشاره می کنیم که در حال حاضر به دلیل تعداد کم کاربران کم است تا بتوانیم بررسی کامل و کاملی از این اپلیکیشن حاشیه ای داشته باشیم.

خداحافظی با پیام رسان تلگرام

گفته می شود تلگرام بررسی خواهد شد و این تصمیم در بالاترین سطح اتخاذ خواهد شد و تلگرام با سیستم ملی مشابه جایگزین خواهد شد. قرار شد تلگرام با سیستم ملی جایگزین شود، فکر می کنم زودتر از پایان امسال این اتفاق بیفتد.

جایگزین تلگرام می شود؟

ایتا، اپلیکیشن بومی بسیار شبیه به برنامه تلگرام، قطعا یکی از جایگزین های جدی تلگرام است. در هر صورت این شخصی است که از کدام برنامه برای تغییر تلگرام استفاده می کند. به گفته سازندگان ایتا، این پیام رسان به گونه ای طراحی شده است که تمامی نیازهای کاربران ایرانی را در یک برنامه پیام رسان برطرف کند. در ایتا می توانید به راحتی با دوستان خود چت کنید، فایل های خود را به اشتراک بگذارید، گروه ها و کانال ها ایجاد کنید و از ویژگی های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی سازی نرم افزار خود استفاده کنید.

مروری بر ایتا و ویژگی های آن

1. رابط کاربری ایتا شباهت زیادی به تلگرام محبوب ایرانیان دارد!

به نظر می رسد اپلیکیشن پیام رسان ایران ایتا با یک دستور بسیار ساده راه اندازی شده است. دانلود ایتا با لینک مستقیم . دستور کار خاص این پیام رسان به وضوح این یک جمله است: طراحی مجدد تلگرام!

تک سروش، بله، IGap (بدیهی است که بسیار شبیه به تلگرام)، بیسفون و غیره. با توجه به تجربه ای که از سایر برنامه های خبری دارند، مانند سروش امکانات ایرانی یا توانایی مالی هوا یا امنیت خودخوانده آی گپ را ندارد.

در رابط کاربری اختصاصی ایتا تقریبا هیچ چیز خاصی وجود ندارد و شاید اگر حداقل برخی از ویژگی های تلگرام به این اپلیکیشن منتقل می شد، کاربران ایرانی می توانستند بیشتر استفاده کنند.

ایرانی ها به تلگرام ساده و تمیز عادت کرده اند و به دنبال آن هستند. البته موارد دیگری از جمله کیفیت سرورهای پیام رسان داخلی نیز مطرح شده است، اما عادت کردن کاربران ایرانی به ظاهر تلگرام چیزی نیست که بتوان آن را با چیز دیگری جایگزین کرد.

2. پلتفرم های مختلف برای IT

برخلاف سایر اپلیکیشن های پیام رسان ایرانی، اپلیکیشن ایتا تلاش بیشتری برای فعال سازی پلتفرم هایی غیر از اندروید داشته است و قبل از اینکه کاربران را ملزم به فعال سازی کند، خود مسئولان اپلیکیشن نسخه تحت وب را فعال کرده و در دسترس قرار می دهند. کاربران پست کرده اند

جالب اینجاست که نسخه وب آیتا نیز از تلگرام کپی شده است، هیچ تفاوتی با نسخه وب تلگرام ندارد، مسئولان آیتا تلگرام را مرحله به مرحله طراحی کردند. یا آن را تغییر دهید و ایرانی کنید.

ایتا علاوه بر نسخه تحت وب، برای ویندوز و کاربران این پیام‌ها در نوت‌بوک‌ها، نسخه ویژه‌ای را نیز ارائه کرده است که همانطور که حدس زدید هنوز کمی با تلگرام تفاوتی ندارد و مانند ویندوز. . نسخه تلگرام، طراحی و در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

با توجه به تست های انجام شده بر روی این اپلیکیشن، کارایی و کاربری این پیام رسان ایرانی خوب است و کاهش سرعت در نسخه ویندوزی سروش یا نسخه ویندوز بله در این اپلیکیشن قابل مشاهده نیست، اما شاید تنها 200 هزار نفر دلیل این اپلیکیشن باشد. ثبات. در نظر گرفته شده

3. آنها ربات های هوشمندی هستند

یکی دیگر از قابلیت هایی که در بررسی اپلیکیشن ایتا شاهد آن بودیم، ربات هوشمندی است که به عنوان ربات تلگرام عمل می کند و با توجه به توضیحاتی که کارکنان این پیام رسان داده اند، در آینده تغییرات زیادی نسبت به امکانات موجود وجود خواهد داشت.کاربران ایتا می توانند با تنظیم ربات های مورد علاقه خود با استفاده از دستیار هوشمند که بسیاری از کارها و کارهای روزمره را انجام می دهند بسیاری از عملکردهای روزانه را فعال کنند.

4. تفاوت ایتائو با تلگرام اینترنت ارزان است!

یکی دیگر از ویژگی های پیام رسان ایتا که برای کاربران ایرانی وسوسه انگیز خواهد بود، محاسبه 50 درصد ترافیک مصرفی کاربران ایرانی است. در این اپلیکیشن از آنجایی که این سرورهای پیام رسان داخلی هستند، اینترنت استفاده شده با 50 درصد کاهش محاسبه می شود، به عنوان مثال با استفاده از 1 گیگابایت، تنها 500 مگابایت بسته اینترنت سیم کارت کاربر. در غیر این صورت بسته اینترنت ADSL آنها کاهش می یابد

در حال حاضر حدود 70 درصد از ترافیک کشور صرف تلگرام می شود و با یک محاسبه ساده کاهش هزینه شبکه کشور در این پیام رسان و پیام رسان داخلی رقم قابل توجهی خواهد بود.

Linestore.ir

5. فضای ابری نامحدود و سرعت بالا

امکان استفاده از فضای ابری نامحدود برای کاربران اپلیکیشن Eitaa مانند تلگرام یکی دیگر از ویژگی های آن است که مشکل اساسی سایر اپلیکیشن های پیام رسان داخلی را حل می کند. در این پیام رسان ایرانی، این قابلیت ویژه تلگرام برای ایرانیان آماده استفاده است.

با توجه به بررسی اپلیکیشن Eitaa ما، از آنجایی که سرورهای این پیام رسان در داخل کشور هستند، سرعت آپلود خوب بود و فایل بدون مشکل ارسال شد. علاوه بر این، طبق بیانیه وب سایت اپلیکیشن ایتا، محدودیتی در استفاده از فضای ابری وجود ندارد و کاربران می توانند هر تعداد فایلی را که بخواهند در قسمت فضای شخصی آپلود کنند و از هر جای دیگری از طریق ویندوز و ویندوز به آن دسترسی داشته باشند. . پلت فرم وب ایتا

نامشخص بودن عملکرد و استفاده خوب از این قسمت به کاربر این امکان را می دهد که برای انتقال یا ذخیره فایل های خود نیازی به فلش یا سایر دستگاه های ذخیره سازی نداشته باشد و از ITA به عنوان یک ذخیره ساز استفاده کند.

6. گروه ها و کانال ها

یکی دیگر از ویژگی های پیام رسان ایتا امکان ایجاد گروه و کانال است. این مورد توجه زیادی را در تلگرام به خود جلب می کند و دلیل مهمی برای استفاده از تلگرام است. طبق تست های انجام شده روی این پیام رسان داخلی، روند ساخت گروه ها و کانال ها همانند تلگرام بوده و تغییری نکرده است.

محدودیت ثابتی برای تعداد اعضا در گروه های آیتا وجود ندارد که شاید به دلیل کم بودن تعداد کاربران این برنامه باشد و با افزایش کاربران این پیام رسان محدودیت های احتمالی در آینده اعلام خواهد شد. در ضمن محدودیت کانال وجود ندارد و تمامی اعمالی که در تلگرام قابل انجام است در ایتا نیز قابل انجام است و بدون مشکل در اختیار کاربران قرار می گیرد (البته طبق بررسی ما محدودیت 5000 نفر وجود دارد). .برای گروه های ایتا).

به عنوان مثال، گروه ETA می تواند فیلم ها را به تصاویر GIF تبدیل کرده و آنها را در اندازه کوچکتر ارسال کند. همچنین می توانید ویدیو، عکس و پیام برای دوستان خود ارسال کنید و با هم چت کنید. یکی دیگر از مشکلات اپلیکیشن های پیام رسان ایرانی این است که مانند تلگرام، ایتا تعداد بازدیدها را در تاریخچه کانال نصب شده به طور دقیق نمایش نمی دهد یا تعداد بازدیدها را به طور کلی به طور دقیق نمایش نمی دهد، اما به طور کلی در مقایسه با آن تغییری ایجاد نمی شود. تلگرام

یکی از ویژگی هایی که هنگام بررسی اپلیکیشن ایتا در وبسایت این برنامه با آن مواجه شدیم، ویژگی خاصی بود که در تلگرام وجود ندارد! مطمئنا، صبر کنید؛ در بررسی های ما مشخص شد که حتی در ایتا هم نبوده است، اما به نظر می رسد در برنامه های آتی مسئولان اپلیکیشن برتری نسبت به تلگرام با آن بوده است.

اگر این ویژگی در App Ita فعال شود، به نظر می رسد که یک کارت برد بزرگ خواهد بود و مدیران کانال ها را به استفاده از آن ترغیب می کند. با این کار بزرگترین مشکل کانال های تلگرام که غیر قابل دسترس بودن آنهاست حل می شود. و با افزایش احتمالی ITA در آینده. این ممکن است یکی از گزینه ها باشد. می تواند سایت را تحت تاثیر قرار دهد! Linestore.ir

7. امنیت فناوری اطلاعات

یک سوال متداول در مورد اپلیکیشن های پیام رسان ایران و اپلیکیشن ایتا این است که آیا این اپلیکیشن ها ایمن هستند؟ این سوالی است که هرگز نمی توان به آن پاسخ قطعی داد، اما باید بگوییم که اپلیکیشن ایتا و تمامی پیام رسان های داخلی قطعا برای ۹۵ درصد کاربران بدون مشکل کار می کنند. البته شایعاتی در مورد این اپلیکیشن ها به گوش می رسد اما مطمئنا نرم افزارهای خارجی نیز مشکلات غیر قابل انکاری دارند.

نتیجه آزمایش مشخصات نماینده ایرانی ایتاء

به طور کلی اپلیکیشن پیام رسان ایتا از نرم افزارهای ایرانی خوب محسوب می شود که برای مدت کوتاهی گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد و فرصتی برای جایگزینی آن با تلگرام است، اما همانطور که در توضیحات قبلی اشاره کردیم این شباهت نامحدود است. تلگرام قطعا در درازمدت مشکل بزرگی خواهد بود و به جای یک سرمایه برای شبکه اطلاع رسانی کشور، یک نقطه ضعف بزرگ خواهد بود.

دسترسی به این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن ها راحت تر است و در صورت حفظ آن، کاربران بیشتری را متقاعد می کند که در آینده به عنوان نقطه قوت به ETA بروند.

توجه داشته باشید. بسیاری از ویژگی های برنامه ایتا به دلیل تکراری بودن و آشنا بودن برای کاربران ذکر نشد و از تکرار پرهیز کردیم. در سایر پیام رسان ها به دلیل تلگرام متفاوت آنها، ممکن است روش کار به جز قسمت خود توسعه یابد، اما با توجه به کپی بودن محیط ایتا از تلگرام، قطعا کاربران مشکلی در عملکرد آن نخواهند داشت.